Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af kat.
  • #1   20. jan 2008 Hmm, troede ikke man kunne forsikre sin kat :o)

• #2   20. jan 2008 Vores er forsikret ved dyrekassen Danmark (Nord forsikring). Man får 10% rabat på præmien, hvis man er medlem af kattens værn.

• #3   20. jan 2008 Jeg har også valgt at sygeforsikre mine små, de gamle jeg havde var en rimelig bekostelig affære til sidst, så derfor valgte jeg at få sygeforsikring på dem her, man ved jo aldrig, desværre..
    Jeg har dem sygeforsikret hos dyrekassen også.

• #4   20. jan 2008 Mine 2 er også forsikret hos DyreKassen.

• #5   20. jan 2008 Jeg har valgt ikke at forsikre min kat.. Jeg er heller ikke selv forsikret, så det har intet at gøre med "så er han ikke mere værd end det"

• #6   20. jan 2008 Lis - Det tror jeg også.. De fleste forsikrings selvskaber vil meget gerne mpdtage penge, men helst ikke udlevere nogle *g*

• #7   20. jan 2008 Jeg har ikke sygeforsikret nogen af mine dyr. Jeg havde på et tidspunkt sygeforsikret mine 2 hunde. Men præmien steg pludselig til mere end det dobbelte og de giver alligevel aldrig tilskud til alm. rutinebesøg med vaccinationer, men kun til hvis de kommer til skade, ja så valgte jeg at sige dem op.

Det har helt sikkert sparet mig for en masse penge.

Jeg tror også som andre nævner at det bedre kan betale sig at sætte pengene på en konto (så tjener du også lidt renter).

• #8   20. jan 2008 Der er jo også det i det, at en stor del af de konsultationer, man normalt har hos dyrlægen, dækker forsikringerne simpelthen ikke - neutralisering, vaccination m.v. Derudover er der en relativt høj selvrisiko - typisk pr. 60 dage - og de behandlinger, der *bliver* dækket, bliver kun dækket med 80%.

• Pippie >
    Pippie > Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   20. jan 2008 Tusind tak for jeres svar. smiley

Jeg vælger, at holde mig til "hendes konto".

• #10   20. jan 2008 Jeg kan ikke forsikre mine katte,da de er fertile avlskatte og forsikringsselskaberne kræver at de er neutraliseret.

• #11   20. jan 2008 Jeg har forsikret mine katte hos Dyrekassen Danmark. Men jeg tror kun at det kan betale sig hvis man har udekatte. Der er lidt større risiko for at der kan ske noget. For som andre har skrevet dækker det ikke neutralisering og det årlige sundhedstjek med vaccination.

Kommentér på:
Forsikring af kat.

Annonce