{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Dot Com {{forumTopicSubject}}

Ja, i har jo nok hørt et eller andet om min gamle sure hankat.

Han er flyttet til Langeland, og pt ser alt ud til at gå efter planen. Han opfører sig pænt og har sågar fået sig en lille ven.

Så i må gerne krydse fingre for, at den sure hankat ikke længere er sur. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dot Com
  • #1   12. aug 2019 Så kan I så lige få den sidste nyt opdatering:
    Han både spiser fint og drikker. gå på bakken.
    har fået en masse legetøj som han faktisk er rigtig god til at bruge.
    Han er dog mest aktiv om aften/natte. Så i går aftes skulle han lige prøve at se om han kunne fange en natsværmer.
    Her om dagen opholder han sig dog meget under en sofa. skifter lidt imellem om det skal være 2´eren eller 3´eren. Men lige i dag høster de rundt om os, og det er ikke lige hans kop the - forståligt nok

    ja han har fået en lille veninde. Fie er nemlig totalt gak i ham. hun tjekker ham flere gange om dagen. Og han vil rigtig gerne snakke med hende. Hun er så også en rigtig god kat som bare elsker alle katte.

    Han har på intet tidspunkt været "stor og farlig".
    han brummer når han bliver usikker - her forsvinder han gerne under sofaen. så det er helt ok når han nu følger sig sikker her.

    I går aftes sad han på mine fødder og så tv. Han er meget opmærksom på tv´et.

    det største problem jeg har er Sille min gamle tandløse mokke med dårlig ryg. Hun vil lige være stor og farlig overfor ham. Men det er noget hun gør ved alle. Og stakkels Dot com ja han ved jo slet ikke hvad han har gjort..

    men alt i alt så går det som ønsket. Han får den plads han har behov for.


  • #2   12. aug 2019 Dejligt at finde et godt hjem til en gammel sur sok smiley

    Omvendt Anja...…… nu har du jo så en sur mokke...…. hvad gør vi lige ved det? smiley


  • #3   12. aug 2019 Det lyder faktisk meget positivt alt i alt, når man tænker på, at han her gik til angreb på mig og børnene. Så vi krydser alt, hvad vi kan. Og sure mokker skal han nok vænne sig til at gå af vejen for. smiley

  • #4   12. aug 2019 Håber han fortsætter med at trives. Han skal jo lige lære det nye at kende smiley

  • #5   12. aug 2019 Det lyder rigtig godt - godt for Dot Com at I vil ham det bedste Anja og Susanne smiley

  • #6   12. aug 2019 dette billede er lige taget for under 5 min siden
    Dot com ligger og sover ved siden af min mor


    profilbillede
  • #7   12. aug 2019 guldfisken som ligger ved siden af ham, er han bare helt vild med

  • #8   12. aug 2019 Han ser da ud til at hygge sig smiley ... det går stærkt med at falde til hos jer smiley

  • #9   12. aug 2019 han har lige vaderet rundt på mig. han skulle lige snuse til mig. og det gør man så nemmest ved at jogge rundt på en

    vi gør så det at han må gøre hvad han vil. vi nusser ikke med ham. han må gerne komme og nusse med os, hvilket da han også gør meget når vi ser tv. efter som vi alle går hjemme så bliver der også tv-hygget om eftermiddagen.


  • #10   12. aug 2019 man er jo en laaang kat

    det skal siges at Sille er og altid har været en hejrer. Hun har altid ville bestemme over de andre. Og det glæder så stadig i en alder af min 15 år. det går over igen.


    profilbillede
  • #11   12. aug 2019 Opdatering her kl 21.52:
    nu er Dot Com gået i løbegården. Ja faktisk har han har været der ude i nu 5 min. det er første gang at han er der ude smiley smiley


  • #12   12. aug 2019 Sikke en solstrålehistorie smiley
    To brugere på KG som (vist) ikke kendte hinanden personligt, har nu fået løst et stort problem for den ene og en drøm for den anden - for var det ikke noget med, at du var på jagt efter en racekat Anja??? smiley


  • #13   12. aug 2019 Ja, han har vist fundet sin plads for resten af livet, hvor dumme unger ikke kan genere ham, fordi de går igennem haven. smiley Det glæder mig så meget for Dot Com, for i bund og grund er han en rigtig skøn kat, der har givet det skønneste sind videre til sit afkom. smiley

  • #14   13. aug 2019 Ej hvor godt du har fundet et godt hjem til ham smiley

  • #15   14. aug 2019 Opdatering fra langeland smiley
    Dot com eller som han nu hedder Simba. Og han kommer faktisk når man kalder på ham smiley
    Han er begyndt at være over alt. Dog er stuen mest hans helle.

    I dag har jeg fået lov til at børste ham over alt - også på maven. Godt nok med en strigle til hestene. Men tænkte at vi startede i det små, så vi ikke bliver uvenner

    Fra i går er vi også begyndt at nusse og må kæle ham. Han brummer lidt, men så siger man bare nej, så stopper han
    Han brummer meget når han bliver usikker. Især hvis nogen kommer ned af trappen eller ind af døren
    Men er meget familiær når vi så sidder og ser tv. Så er han da helt vimse. så skal vi både nuse og hygge.

    det skal siges at jeg kommer dr bach nødhjælp i vandet. Bare for at der er nogen som skal være dumme og te sig. Har problemer nok med at nogle af de især gamle katte, syntes at det er nødvendigt at tisse på de ting Simba bruger.
    Men det er ikke nyt, for sådan er det hver gang jeg får en voksen kat indendørs.

    Men i går blev vi dog uvenner. Simba var helt oppe og kører da jeg kom med lidt at spise til ham. maden ville han dog ikke have. så jeg gik igen - var ved at spise. Her valgte at han at slå efter mig, og så råbte jeg altså højt. Simba forsvandt lige ned under sofaen. Og så har han ikke gjort mere i det.

    Her til morges vågnede min mor ved at Simba gik i deres seng. Han har nemlig sådan en sjov lyd når han går og snuser til ting. Han havde rigtig travl med at undersøge det hele. han forsøgte også at komme over i deres vindue, men her sad Krumme. Og han ville så ikke lige flytte sig. Det er et lille vindue.

    så alt i alt så syntes jeg selv at det er gået rigtig fint - og nemt
    han ser ud til at trives fint - og han hygger sig med alt mit legetøj (har 3 kasser + det løse) og det bliver brugt. Noget af det fatter han vist ikke helt endnu, men det skal nok komme


  • #16   14. aug 2019 Hans brummen og slå ud efter en er alt et udtryk for usikkerhed. Jeg håber, at det stopper over tid, men lidt tålmodighed kræver det jo. smiley

  • #17   14. aug 2019 det regner jeg da også med
    Brummeriet er ændre sig meget bare på de sidste to dage -halvdelen af tiden
    og han er også begyndt at stoppe med det når man siger " nej det gider jeg ikke at hører på"
    og det er kun en gang at han har lavet det nummer med at slå ud af en.

    men jeg kan mærke at det er værst når han kommer op og kører. det er som om at han ikke rigtig ved hvad han skal gøre.
    Prøver at lege med ham på en stille og rolig måde sådan at han får brugt energien positivt - og uden at han så gear over

    men det er en helt anden kat end den jeg hentede smiley smiley

    et spørgsmål: hvad er dog bedst at redde ham med?
    striglen til hestene er en som denne
    https://www.hooks.dk/hest/pasning-pleje/strigler/man-haleborste-twotone-fairfield

    det gik meget godt, men der rydder ikke sådan pels af.


  • #18   14. aug 2019 En god stålkam kommer bedst i bund. Jeg har dem, der har lidt afstand mellem tænderne i den ene ende og lidt mindre i den anden ende. De virker ret fint på dem, der ellers gider redes. smiley

    Og så har jeg en børste til at tage det løstsiddende pels på overfladen.


  • #19   14. aug 2019 Jeg er sikker på, at han nok skal stoppe med det brummeri. Når først han føler sig i sikkerhed.

  • #20   15. aug 2019 Opdatering i dag torsdag
    det går stadig fremad.
    I dag var den største test - nemlig gæster. Min kusine og hendes voksne søn kom på besøg.
    Og selv det gik rigtig fint. Dotcom (Simba) sad lige og kiggede lidt på dem - de var blevet informeret først. Og så skulle han da ellers undersøg de to mennesker som lige var kommet ind af døren. Han endte med at sidde med til bords. Begge fik også lov til at nusse med ham
    jeg har også fået lov til at rede ham med en kam i dag - undtaget på mavsen. her har vi lidt duller som vi lige skal have ordnet
    Han er begyndt at lege noget mere. I dag har han tonset rundt efter en legetøjsfugl - med lyd selvfølgelig. Og det var altså både kat og legetøj der var med lyd

    han har også fundet en af mine legeringe. Og den er åbenbart rigtig sjov. Har to andre men dem kan han ikke rigtig finde ud af endnu

    selvom at han har fri adgang til løbegården, så er det ikke den han bruger mest. i går var han kun der ude i 5 min - i dag har han da været der to gange

    her er et billede fra i eftermiddag hvor pigerne leger imens han kigger på. det er et af de legetøj han ikke helt kan finde ud af


    profilbillede
  • #21   15. aug 2019 Det både lyder og ser ud til at han hygger gevaldigt smiley Hvor er det dejligt smiley

  • #22   16. aug 2019 Det er et dejligt billede, og hvor er det godt, at det stadig går fremad. smiley

    Det var det, jeg næsten ikke turde håbe på. smiley


  • #23   16. aug 2019 i de sidst to nætter har han sovet i vores senge smiley

    han er meget med de steder hvor vi her.nu sidder jeg på værelset i dialyse, og selv her har han lige været med inde. han var ikke engang bange for maskinen selvom at den larmere

    kommer også og så skal vi nuller hovede smiley spændende med lang pels i munden smiley

    han virker meget tilfreds.
    i dag har han tonset rundt efter bolde i hele stuen. det ser dog meget komisk ud, når sådan en stor dreng forsøger at fange en lille bordtennisbold. men bare han har det sjovt

    han har stadid til gode at se min fugl. han har hørt den,men forstår vist ikke lige hvor det kommer fra. Han kigger lidt på fuglene udenfor, men de har ikke den store interasse

    Så jo det går fin stille og rolig fremad. han ser ud til at hygge sig, og nyder virkelig alt legetøjet - når han altså lige finder ud af hvad det skal bruges til


  • #24   16. aug 2019 Det lyder dejligt. Det var lige det, jeg havde håbet på. Inden han begyndte at strinte, da elskede han at være, hvor vi var, og han elskede at lægge på os og blive nusset. Så det forventer jeg også, at det kommer igen. Vi så jo, da i var her, at han allerede der var ret tryg ved dig. Ellers havde du måtte køre hjem igen uden kat. smiley

    De har nu af og til fået legetøj i deres rum, men de tager dem med udenfor og graver dem ned, så de har ikke legetøj ret lang tid af gangen. Og sådan som de sviner med jord, så er det svært med kuglebaner osv. smiley

    Men de elsker rå kylling, så de får jævnligt et kyllingelår at hygge sig med. Dot Com/Simba er ingen undtagelse. smiley





  • #25   16. aug 2019 det må jeg prøve en dags tid
    Det går meget fint med at spise. Han kommer selv når han mener at det er tiden til lidt vådfoder. tørkosten står pt i stuen, mest fordi det er hans eget foder, og dels fordi han opholder sig meget i stuen

    her til aften har jeg lige været igang med en kam. Og han nød det bare.
    Dog er der nogle duller imellem forbenene, dem skal jeg så lige finde ud af at få ordnet. uden at vi bliver uvenner

    Jeg tror at det var den rigtige løsning at han fik nyt hjem.
    vi er rigtig glade for ham allerede.
    Han er også begyndt at vil have kontakt til de andre katte. Især når de får mad, så skal han lige hen i hovedet og tjekke hvad det er de spiser. det er de andre dog ikke helt vilde med

    han har lige været oppe og se fuglen, og han kom hurtigt ned igen. tænker at de andre katte har fortalt ham at den fugl er hammer farlig, for sådan så det ud


  • #26   16. aug 2019 God beretning igen Anja smiley - og ham der Simba løber du ikke om hjørnerne med... han har hørt om "Angry Birds" smiley smiley

  • #27   17. aug 2019 Jeg bliver bare så glad indeni smiley

  • #28   17. aug 2019 Husk vildkatte e, det gør jeg også.

    Jeg havde gerne selv forsøgt, hvis ikke vores drenge var så bange for ham.


  • #29   17. aug 2019 jeg er også glad for at Susanne gav mig muligheden for at give ham en change til

    I nat har han sovet ved siden af mig, Fie og Kisser. Må så sige at det blev lidt lunt under dynen med så mange katte ovenpå smiley
    Hans hale lå oven på Fie
    I dag har han også løbet efter Fie, for hun løb.

    men det er nu dejligt at få en voksen kat ind,som ikke først skal til at lære at læse de andres kattes mening. Simba kan jo se om den ene er sur eller hvad.


  • #30   17. aug 2019 Sidespring - men:
    Jeg kan altså høre for mig hvordan det lyder når der kaldes på Dot.com.

    Kom så Dot.Com kom kom smiley

    Forstår måske godt at han er blevet omdøbt smiley


  • #31   17. aug 2019 ja derfor fik han nyt navn smiley

    Men her er lige en video fra i dag smiley smiley smiley

    https://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/12122-dot_comsimba_leger


  • #32   17. aug 2019 Vi kaldte ham Dotter eller Dot. smiley Dot Com kom lyder lidt for alternativt. smiley

  • #33   21. aug 2019 nu har han så snart være her i 14 dage
    og det går bare så dejligt fremad hele tiden

    han er begyndt at lege med de andre katte - også selvom at nogle af dem er lidt bange for ham

    han er en puttekat - uden lige smiley

    han er også dygtig når der kommer fremmede mennesker ind i huset. vi har loppemarked og det sker flere gange om ugen at folk lige kommer ind og skal have veskle penge. og simba kommer trofast og hilser på.

    På mandag får han lov til at besøge min dyrlæge.
    han har nogle duller som jeg har opgiver at få ud. Og vil helst ikke være for uvenner med ham med det samme. har fået nogle ud, men de sidste her kan jeg ikke få fat i. så vi besøger lige min dyrlæge.
    så får vi at se hvad han siger til en køretur igen
    jeg har valgt en bestemt dyrlæge som er rigtig god til katte, bare for at han får en god oplevelse - hvis man altså kan det smiley

    umiddelbart skulle man tror at han havde boet her i længere tid


  • #34   21. aug 2019 Han elsker dyrlæger. smiley

  • #35   21. aug 2019 det er godt smiley smiley
    hun er heldigvis god til kattene


  • #36   21. aug 2019 Han har altid været så super sød hos dyrlægen, og de har altid kunne gøre alt ved ham. smiley

  • #37   23. aug 2019 OPDATERING
    det største problem jeg har med den bette kat, er at han gerne vil sidde på borderne. Også selv når der er mad på bordet - altså vores mad
    ikke at han spiser det- vasker dog gerne vores franskbrød. det ser lidt voldligt ud når en maine coon står i en lille brødkurv.

    men ellers har han det godt
    er begyndt at lege med Kida. de to tager nogle ture igennem huset med 180 km.
    Fie er dog lidt mere reseveret så det er mere hyggen hun tager.

    nogle af drengene overvejer også om det er sikkert at lege med ham - så der skal nok komme mere legekammerarter

    Simba er også begyndt at være noget mere ude i løbegården. han nyder at ligge på halmen jeg har der ude.

    en ting er han dog lidt bange for. nemlig mine heste. de var lige for store - og mærkelige! smiley

    og er han ellers over alt i alt under alt.... alt bliver undersøgt, gerne flere gange.

    men han er rigtig dygtig når vi går i seng, for det gør han så også. gerne i en seng.

    han er også begyndt at kigge ind når jeg er i dialyse. den maskine er så åbenbart ikke farlige - han går lige ved siden af mig nu. det er et værelse som de normalt ikke kommer i pga maskinen. men når jeg kører dialyse så må de godt kommer ind.

    så Simba/dotcom har fået et godt hjem - og han nyder det smiley


  • #38   23. aug 2019 Han er vist landet det rette sted. Han lyder meget, som han var, inden han blev fertil. Hans anden ungdom. smiley

    Jeg er meget glad for disse opdateringer. smiley

    Jeres franskbrød må være meget beskidt. smiley

    Store katte undervurderer deres størrelse. Passer måsen ned i, gør resten af katten også. smiley



  • #39   23. aug 2019 Det er simpelthen så fed en beskrivelse smiley
    Hvis ikke det var fordi der sidder så mange på internaterne der skal have hjælp (eller havner på min terrasse), så får man jo helt lyst til at "redde" en brugt avlskat smiley


  • #40   23. aug 2019 Der sidder desværre også rigtig mange tidligere avlskatte, som mangler hjem. Som er til salg i både halve og hele år. Jeg får en til salg i starten af det nye år, som mangler at få et hjem som enekat. Hun er ikke vild med andre katte.



  • #41   23. aug 2019 sidste nye er så at han slipper for dyrlægen på mandag
    jeg fik nemlig lov her i eftermiddag at tage totterne.

    og DET er jeg rigtig glad for. især når de lover 28 grader på mandag. Hader virkelig at skulle kører med katte i sådan en varme
    har prøve at holde på motorvejen pga et uheld, i eftermiddags heden med to katte

    Men han tog det heldigvis rigtig godt

    jeg tænker også at han er som født på ny. er et stort plathovede det meste af dagen. Og lige så overalt han kan være, ja så lige hurtigt sover han.
    det er strenge at få så meget nyt på en gang

    og han er bare så hyggelig når han kommer og skal nuller hoved smiley


  • #42   23. aug 2019 Jeg glemte at fortælle dig en ret så væsentlig ting. Maine Coon bliver man afhængig af. smiley

    Og de vil altid gerne være, hvor du er. smiley


  • #43   24. aug 2019 jammen vi ved da også næsten hele tiden hvor han er smiley

    nemlig ved siden af os smiley
    men det er da bare hyggeligt smiley


  • #44   24. aug 2019 Ja da, han er ved "sine" mennesker. smiley

  • #45   24. aug 2019 Du overlever nok det med franskbrødet, han løber jo ikke med det ?? du har jo i forvejen flere bolle tyve ?? så det må være et fremskridt, at han trods at han nok kunne snuppe brødet, nøjes med at vaske det ??;)
    Røde har ikke været i avl, men er jo et pragt eksemplar af en genbrugskat ?? Når det gælder sindet minder han utroligt meget om MCOér, min datter har kun haft killing en gang, og så 4 genbrugs/voksne katte, og har aldrig fortrudt.


  • #46   24. aug 2019 de andre bolletyve går kun efter hjemmebagt
    Simba er totalt ligeglad med om det er hjemmebag eller købt. smiley

    kl 5 i morges blev jeg væggget af simba og kida. de to skulle så lige lege i deres tunnel
    ja her var jeg godt nok lige bange for at herren blev siddende i hulet... men nej de to havde travlt. det er da også et godt valg at simba har gjort. godt nok er Kida den mindste kat jeg har, men der er godt gang i hende.

    jeg har fået taget et rigtig godt billede af ham i dag. prøv at se indlægget " godt nok er man maine coon " det fik jeg lige taget i formiddag


  • #47   24. aug 2019 Her køber vi alt med xxl diameter for bare samme. smiley

  • #48   24. aug 2019 min tunnel er vel 15 år gammel nu
    så det er jo en gammel sag. men vil kigge på at få en større næste gang jeg skal have en

    men ærlig talt så troede jeg ikke at han ville lege i den. for han har aldrig vist interesse for den før i nat
    men sikke et syn smiley


  • #49   24. aug 2019 Ingen af vores har holdt så mange år. Maine Coon leger vildt, og det ses. smiley

  • #50   24. aug 2019 det er så ikke alle mine som har leget med den
    den har også været pakket væk i nogle perioder.

    men det er sjovt at se ham lege. og det er næsten alt han leger med.


  • #51   28. aug 2019 Opdatering på Dot Com - 2½ uger efter

    Og det går bare så godt. Det er som om at han har boet her altid
    Han leger rigtig meget med Kida og et par stykker af drengene. Men ham og Kida, ja de løber godt nok strækt igennem hele huset. Kida er helt vild med det, og Simba nyder det

    han er meget social - faktisk skal han være hos os hele tiden. lidt besværligt når man skal lave mad med en maine coon liggende på ens fødder
    han sover hos os om natten - skifter lidt imellem min og mine forældres senge

    han holder meget af at sidde i løbegården og kigger på fugle.
    men sjovt nok så er han ikke der ude ret meget. man skal jo holde øje med vi andre

    støvsugeren er han overhovedet ikke glad for. men han har lært at gå ud i løbegården når støvsugeren kommer frem. det gør de andre katte.
    så han er godt til at gøre det de andre gør.

    så jeg er stolt over forløbet. Og kan helt klart anbefale at få en tidligere alvskat


  • #52   28. aug 2019 Ja, og så fik du endda en gammel sur hankat. Tænk hvis du havde fået en sød, klæbende hunkat. smiley smiley

  • #53   28. aug 2019 Ja han lyder som et godt eksemplar af racen smiley

  • #54   29. aug 2019 Jeg har altid sagt, at skulle han omplaceres, så skulle det aldrig være som enekat eller et sted, hvor han ville gå meget alene. Han er super social og mangler det ekstremt, hvis der ikke er noget at nusse med. smiley

  • #55   29. aug 2019 her er han heldig for vi går alle 3 hjemme, så han kan få alt den nus han har lyst til smiley

  • #56   29. aug 2019 Ja netop. Han får den pensionisttilværelse, jeg altid har ønsket for ham.

  • #57   29. aug 2019 han får det næsten som han har lyst til

    han vil gerne smager på vores mad, men gider faktisk ikke at spise det.
    spændende når vi sidder i stuen, for så kan han lige sidde på bordet.

    han har et legetæppe her i stuen som han har overtaget 100% og det ligger han rigtig meget på og sover

    pensionist??? han ter sig som en stor killing smiley smiley smiley smiley smiley


  • #58   29. aug 2019 Ja ja de er nogle store legebørn. Men sådan er det jo. smiley Han ER pensioneret fra avlsarbejdet, så på den måde er han pensionist. smiley

    Hans datter tigger også altid, men det er stort set kun kylling og skinke, hun faktisk gider spise. smiley


  • #59   29. aug 2019 i går forsøgte han at tage en frikadelle fra panden smiley
    frække dreng


  • #60   29. aug 2019 Ha ha i må passe på jeres deller. smiley

  • #61   30. aug 2019 Det værste var da at panden stod på komfuret og der var varme på
    heldigvis fik han da ikke varmet sin pote. men han kunne lige nå panden...
    i går aftes fik vi småkager og omgående var Simba der også. skullle også lige smage - med det resultat at vi havde smuler småkage i hele sofaen...

    men det er sjovt at se hvor godt han kan lege med de andre - hvis de da ellers tør. Fie bliver bange for ham når han kommer tonsende hen i mod hende.
    så i går kunne han da lige få et par flade... så fræk skulle han så ikke lige være i går. sjovt når nu hun var helt forelsket da han kom.
    men Kida er derimod lige med på den. Og det er simba som først bliver træt


  • #62   30. aug 2019 Oh godt at han ikke fik for varme poter så frække kat. smiley

    Småkager er da også godt, men det er nok mindre sjovt at sidde i for os andre. smiley

    Jamen sådan en fræk hankat indbyder da til et par flade indimellem, når han tillader sig at lægge op til leg, og man ikke gider. Sådan er det jo bare. smiley


  • #63   30. aug 2019 han skal altid ligge sådan i vores sofaer

  • #64   30. aug 2019 sådan skal han altid ligge i sofaerne

    profilbillede
  • #65   31. aug 2019 Tossede dreng. smiley

  • #66   1. sep 2019 billede taget her for 5 min
    man må sige at han er faldet godt til - nu har han været her i 3 uger


    profilbillede
  • #67   1. sep 2019 Hvor er det bare godt smiley

  • #68   2. sep 2019 Før ville han altid helst lægge på ens brystkasse. smiley

  • #69   2. sep 2019 det gør han også nogen gange
    men når sad jeg med pc´eren så jeg sad for oprejst til at han kunne gøre det. så det blev til at ligge som på billedet.
    man hvor min arm kom til at svede smiley smiley det er jo en indbygget varmepude den kat

    men det er da bare så hyggeligt at denne store farlige mis, bare er sådan en hyggemis.

    han forstår dog stadig ikke helt det med at man får morgenmad. de andre ligefrem glæder sig til at få tun. mens simba sidder bare og kigger på det, som om han ikke lige ved hvad det skal bruges til. han får tilmed to forskellige ting. nogen dage bliver det hele spist og andre dage, tjjaa så er han ikke helt sikker på det. men han snyder så også for han går og spiser vådfoderet fra aftenen i forvejen. og så er der jo ikke noget at sige til at han ikke lige er sulten


  • #70   2. sep 2019 Ha ha ha ja selv en stor og farlig kat kan få brug for nusseenheder og blive en lille nuttet killing. smiley

    Det har været lidt forskelligt her, om drengene har fået en eller to gange om dagen, og det er heller ikke altid, at han har spist morgenmad eller aftensmad for den sags skyld. For Jazzy er et madøre, så når han ikke rigtig gad begynde på sin mad, ja så var det hurtig for sent, for så havde Jazzy støvsuget hans skål også.

    Det er jo blot en af de vaner, han stille og roligt nok skal komme ind i. Nogle ting tager bare lidt længere. smiley


  • #71   2. sep 2019 det tænker jeg også.
    hvis han ikke spiser til morgen ja så får han da bare når han har lys. værre er det da ikke

    men han har fundet noget nyt sjovt man kan lege og spise
    nemlig BOLLER som Kalle havde nappet


    profilbillede
  • #72   2. sep 2019 Ha ha skøre kræ. Meeen der er heller ikke så langt fra at slikke franskbrød til at spise boller. smiley

  • #73   2. sep 2019 den stakkels bolle blev spredt over hele gulvet...
    men han hyggede sig smiley


  • #74   2. sep 2019 Jo tak, jeg HAR set, hvordan det ser ud, når en killing "hygger" sig med et toastbrød. Det gjorde Alfreds bror Emil. smiley

Kommentér på:
Dot Com

Annonce