{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.510 visninger | Oprettet:

Kat+kollegie {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg har et par spørgsmål mht kat og kollegie. Jeg har haft kat før med en tidligere kæreste og vi boede i en 2værelses lejlighed, hvor vi havde en kat lidt som denne
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9387
Jeg bor nu på kollegie, og kunne egentlig godt tænke mig en kat igen, men jeg vil ikke have den hvis den ikke kommer til at have det godt. Det jeg tænker på, om en kat kan holde ud at bo på så lidt plads? Værelset er på ca. 15m^2. Jeg bor i stuen, med et vindue der kan åbnes nok til at lukke den ud og ind, HVIS den skulle gå hen og blive ude kat. Jeg bor ved Lyngby sø, så området er vel fint nok.

Men i bund og grund, kan en kat klare så lidt plads? Og jeg studerer, så jeg er ind i mellem væk mange timer i løbet af en dag. Katten må gerne være kontakt søgende og legesyg smiley

Håber I kan hjælpe mig lidt her.
Go weekend.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat+kollegie
  • #1   25. jan 2008 Jeg ville ikke have en kat på 15 kvm... Hvor skal katten lige lege?

• #4   25. jan 2008 Okay. Selve "værelset" på 15, så er der entra og badeværelse. I alt er det ca. 28.

• #5   25. jan 2008 entré*

• #7   25. jan 2008 smiley
    Det var sådan set også bare for at "tjekke" om jeg skulle vente til jeg får noget større. Kan godt vente - ville være hyggeligt med en lille ven smiley