{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

sterilisation ændre adfærd? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg håber der er nogle kompetente og lidt kloge hoveder der kan hjælpe mig med mit spørgsmål, for står med et rimelig stort problem. For godt en mdr. siden blev begge mine katte henholdsvis kastereret og steraliseret, og det gik rigtig fint. Bette min huskat kunne man mærke det på straks, hun er blevet meget mere kælen. Det høre man jo så meget om, at når katte blir steraliseret så blir de meget nemmere og mere kontaktsøgenede, men nu kommer problemet så. Hun er begyndt inden for de sidste halvanden uges tid at angribe både vores anden kat og vores hund. Det er specielt hunden det går ud over og det er ALTID fuldstændig umotiveret. Og hun gør det lige foran både mig og min kæreste. De andre dyr har aldrig gjort hende noget. Tvært imod. De er begge meget kælne og vil bare gerne snakke med hende.
Jeg har prøvet at give Bette ekstra meget opmærksomhed. Bære rundt på hende og få hende til at føle sig speciel, men lige lidt hjælper det. Har virkelig brug for et godt råd, for kan hun ikke sammen med de andre dyr, så må vi finde et andet sted til hende, hvilket jeg vil være utrolig ked af, da jeg elsker hende meget højt.
Vi går ofte til dyrlæge for at få tjekket om der er noget galt, og Bette har altid været i tip top form. Hun er omkring 4 år og spiser som hun skal. Afføring er også normal.

Lidt hjælp ønskes.
Og undskyld den lange tekst


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sterilisation ændre adfærd? HJÆLP!
Kommentér på:
sterilisation ændre adfærd? HJÆLP!

Annonce