{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPECIFIC foder godt nok eller?
  • #1   28. jan 2008 for det første er det en god ide, at katten spiser op. så du skal helst ikke give den mere end dette. dette foder du snakker om det, giver du alt for meget for i forhold til kvali, sådan er det i hvert fald med hundefoder, så det vil jeg os regne med det er med hensyn til katten

• #2   28. jan 2008 Martin M

Hun spiser ikke helt op . Fylder bare mere i når der næsten ikke er mere tilbage.

Maria

Okay smiley

• #3   28. jan 2008 Specific er et rigtig godt kvalitetsfoder, så det skal du endelig bare fortsætte med!
    Som Marie skriver, er de fleste katte gode til selv at administrere deres foder. Men følg anvisningen på foderposen, så er du sikker på din kat hverken får for meget eller lidt.

• #4   28. jan 2008 Min egen dyrelæge foreslår altid at jeg skal fodre min kat med bla. spesific .. så det må jo være udemærket smiley

Men ja! det er dyrt smiley

• #5   29. jan 2008 Jeg foder med Specific, både til hundene og kattene. Vi er rigtig glade for det, efter at have prøvet en masse andre. Vi har snakket med vores dyrlæge om det, som varmt anbefaler det, også selv om korn står først under indgridienser smiley

Desuden har kattene maden stående fremme hele tiden, det kan de sagtens styre.

• #6   29. jan 2008 Specific er et godt foder, - vi bruger selv slankeversionen til vores Calvin.

Der er mange der hævder at det foder fra dyrlægerne er for dyrt, - men det er det faktisk ikke hvis man overholder doseringerne på pakken, (altså ikke bare fodrer ad libitum). Det er nøjagtig ligeså "dyrt" at fodre sin kat med alm. dåsemad (whiskas, Pussi ect) fordi mængden katten skal have af dette foder er så meget større i forhold til det "dyre" tørfoder. Sidstnævnte er i øvrigt bedre for katten rent sundhedsmæssigt, så i det lange løb sparer man måske på dyrlægeregningen....

• #7   29. jan 2008 Lis, jeg siger heller ikke det er det eneste rigtige, men alt andet lige er det langt bedre end diverse produkter fra supermarkedet, - der er en grund til at dyrlægerne forhandler det og anbefaler det. Jeg bruger produkter fra Specific og Hills, og jeg kan se på mine katte at de trives, har flot pels, og i øvrigt aldrig fejler noget, derfor har jeg ikke noget problem med at anbefale det. (Har brugt det i 9 år)

Kommentér på:
SPECIFIC foder godt nok eller?

Annonce