{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Onani? {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig gevaldigt over min hankastrat på 2 år. Han har fået et tæppe, som han til syneladende er blevet vildt forelsket i.

Han ælter rundt på det og ligger og gnubber sig på det - ja undskyld mit sprog:-) Jeg synes til forveksling det ligner en parring af tæppet, men kan det passe, når han er kastrat.

Han spinder godtnok løs for fuld skrue imens og bagefter så vælter han rundt og sover smiley

Det er dælme da en lidt tosset kat. heldigvis ligger tæppet på 1. sal, så gæster ser ham ikke. Han er til tider ret "aktiv" med det tæppe. Tre-fire gange på en dag er ikke unormalt.

Det er først noget han er startet på nu. Hvad mener I? er det en slags onani? Eller er han bare kælen og blir killingeagtig?

Er det en adfærd jeg bør stoppe, tror I?
Umiddelbart ser tæppet jo ud til at være ret ligeglad:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onani?
  • #1   30. jan 2008 Mon ik han bare ælter for at vise han nyder tilværelsen... Tror jeg vil blive "nervøs" hvis bagenden fulgte med... Men hvis han bare ælter og spinder, tror jeg ik du skal tænke over det...

• #2   30. jan 2008 haha.fed kommentar
    "Umiddelbart ser tæppet jo ud til at være ret ligeglad:-)"
    Men jo også meget rammende, hvis han hygger sig og har det dejligt, og tæppet ikk lider overlast ( vil lige tjekke at det ikk er ligesom hos polycats, hvor kludetæppe er kodeord for hendes misling) så lad du ham bare tumle sig med det. Min har ca samme adfærd overfor min træningstaske, såh....

• #4   30. jan 2008 Tror nu heller ikke tæppet lider overlast. Lad du ham bare hygge sig. Mange katte kan godt lide og "nokke" og overføre deres duft til deres omgivelser (det er de gør når de går og gnider sig op ad ting). Det er blot tegn på velvære og det synes jeg ikke man skal forhindre ham i smiley

• #5   30. jan 2008 Nina P.

ROFLMAO

Suverænt indlæg!

Men ja lad ham da hygge sig, hvis tæppet ikke gør modstan og han ikke overdriver adfærden, da denne adfærd ikke altid nødvendigvis handler om "sex".

• #7   31. jan 2008 Hehe....

Hjemme hos os går Qaisers lyster ud over Zeus (den mindste kat) i stedet.... -Og Qaiser er også kastreret..

Vær du glad fora t det er tæpper det går ud over, det skriger da ikk imens.....-) hehe...

• #9   31. jan 2008 jeg stemmer i, og siger - lad ham dog.

• #10   31. jan 2008 LOOOOOOOOL Kanon godt indlæg, det er virkelig klasse :oD Kan du ikk lige filme ham "in action"??

• #11   31. jan 2008 Hihi, jamen jeg har også en 2-årig kastrat hankat og han har kastet sin kærlighed på et fåreskindtæppe jeg har liggende. Det er efterhånden blevet så ulækkert, at nu får han bare lov til at have det helt for sig selv. Han ælter det også med forbenene og sommetider bider han i det mens han stritter lidt med røven - Jeg ved ikke præcis hvad det er han laver, men det ser suspekt ud!
    Se evt. det billede der er i hans profil, hvor jeg tog han på fersk gerning i gang med min dyne! Nu får han ikke lov at komme ind i soveværelset længere.

Og nu har jeg endda købt en sød lille hunkat, men ak nej, han har stadig kun øjne for sit fåreskind ;o)

• #13   31. jan 2008 Nina P

Ja Kludetæppet ville sikkert protesterer højlydt *ss*

• #14   31. jan 2008 hahaha tusind tak for jeres svar. Jeg var tæt på at skrive, at så ved jeg, at han er normal, men nåerh nej... smiley

Knus

Kommentér på:
Onani?

Annonce