{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.262 visninger | Oprettet:

Hvornår begynder killinger at spinde? {{forumTopicSubject}}

Nu har min lille Røskva været hos os i nogen dage, og jeg har lagt mærke til at hun endnu ikke har spundet..

Hvornår begynder killinger at kunne spinde?
Er der nogen katte, der bare aldrig spinder?

Hun ser ellers ud til at trives fint allerede...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår begynder killinger at spinde?
  • #1   8. feb 2008 Jeg har haft små 3 ugers killinger der spandt... Viktor begyndte først da han var 8-9 uger.... men så lyder han oss som en bilmotor....

• #2   8. feb 2008 killinger kan spinde fra de er 5-6 dage gamle

• #4   8. feb 2008 Taget fra Travor Warners bog: kattenskropssprog-100 signaler du skal forstå:
    Killinger begynder at spinde, når de er ca. 1 uge gamle og dier. Det fortæller moderen, at brystvorten fungerer og at hver enkelt killing får mælk nok. Moderen lytter til den enkeltes spinden og spinder til dem for at forsikredem om, at alt er i orden, reden er sikker og de kan fortsætte med at die.

• #5   8. feb 2008 min killing på 8 dage spinder, men lyder ikke helt som en voksen. er dog ikke i tvivl, da han kun gør det når han dier. lyder ret sødt smiley

• #7   9. feb 2008 Altså min hunmis Gwen var den mest nervøse da vi fik hende hjem til os som 12 uger gammel, men begyndte til gengæld at spinde allerede den anden dag hun var hos os. Hun har en lille sød spinden som man godt kan høre, men den er ikke så markant.
    Min hanmis Balder faldt til i huset med det samme, men vi måtte vente en uge med at høre ham spinde. Til gengæld larmer han som ind i h....
    lyder simpelthen som en gammel symaskine *G*
    Nu er de begge et par små spindere, men de skal jo lige falde til og føle sig 100% trygge ved jer og det er altså forskelligt fra kat til kat.

• mia j
    mia j Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13
    #8   9. feb 2008 Jeg fik min lille Baloo da han var 12 uger! Han er 15 uger nu og har ikk gjort andet end at spinde fra dag 1. Lige så snart man snakker til ham begynder han at spinde! Eller når vi ligger i sengen har han tendens til at ligge tæt ved mit hoved. Der spinder han også selv om man ikk kæler for fyren
    Lidt belastende i længden! hehe det kan godt være svært at falde i søvn med sådan en støj:-)

Kommentér på:
Hvornår begynder killinger at spinde?

Annonce