{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

neutrallisering, øremærkning og vacc. {{forumTopicSubject}}

hej min hunkat Belle er nu kommet sig i så god form at jeg nu vil have hende neutralliseret, øremærket og vaccineret, og jeg har så været hos den lokale dyrlæge hvor at spørge hvad det koster og det kostede 2548.50 det syns jeg er dyrt når jeg så tænker på at for robin gav jeg 1305kr for det samme og antibiotika.
og det jeg så vil med det her brev er hvor meget det har kostet jer altså om det egetligt er dyrt for at få Belle neutralliseret...

og så er jeg lidt nervøs for efter neutralliseringen hvad gør jeg med Robin for de kan ikke skilles ad og hun er jo stadig under bedøvelse når jeg får hende hjem??

håber at i forstår hvad jeg mener og vil komme med nogle gode råd.

mange hilsner og weekends knus fra os

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neutrallisering, øremærkning og vacc.
  • #1   9. feb 2008 Jeg synes godt nok det er meget dyrt.. Helt vildt dyrt..
    Der er forskel i pris på neutralisering af hunner og hanner, men over 1000 kr synes jeg godt nok lige er i overdrevet..

Hvorfor kan de ikke skilles ad? Når du får hende med hjem, bør du lige lade hende være alene et dejligt og varmt sted, indtil hun er kommet helt til sig selv igen.

• #2   9. feb 2008 Min dyrlæge tager for neutralisering og øremærning omkring 1800 og de er gennerelt dyre..

Du kan jo altid ringe til de andre dyrlæger i området og høre hvad det koster smiley

• #4   9. feb 2008 Det lyder meget dyrt Søs. Jeg vil også anbefale dig at ringe til dyrlægerne i området og spørge efter deres priser.

• #6   9. feb 2008 http://www.taenk.dk/index.php?sid=0&cid=7197&paid=4

Hvis du kører et stykke ned på siden, kommer der nogle priser på det, din kat skal have foretaget, så du har noget at sammenligne med.

• #7   9. feb 2008 tusind tak for jeres hjælp men da Robin med kastereret fik jeg ham med hjem næstenlige efter indgrebet mens han stadig var i narkose...

• #8   9. feb 2008 Robin er meget en tryghedspræget han bliver stresset hvis han er alene det var derfor jeg fik Belle og det fortryder jeg ikke et sekund jeg elsker dem begge meget højt men han går og snakker (miaver) og kalder når han er alene og da er jeg lidt splittet for jeg vil godt være hos Belle når hun vågner men jeg nænner heller ikke at lade Robin være alene...

hvor lang tid vil der gå før Belle er frisk igen efter hun er blevet steriliseret, skal hun have fjernet sting og skal hun have forbindnig på maven osv.

• #9   9. feb 2008 det er også det der gør mig lidt utryg med den dyrlæge er at han udlevere katten når han stadig er i nakose, jeg blev også helt foraget da dyrlægen ringede ringede og bad mig komme og hente robin.

• #10   9. feb 2008 Hejsa...det er forskel på narkosen der anvendes og hver kat reagerer forskelligt...ligeledes kan der være forskel i hvordan de reagere alt efter hvor gamle de er når de bliver neutraliseret.
    Mine killinger er friske når jeg henter dem hjem...de løber og leger som intet var sket....og jeg er sikker på at din lille mis som ikke skal afsted nok skal klarer sig. smiley
    anna

• #11   9. feb 2008 Robin har ikke været den samme siden han var i narkosen og jeg ved godt at det han blev kasteret har sin indflydelse men han er blevet meget mor syg siden og han var lang tid om at vågne rigtigt fra narkosen han vågnede første gang efter 3 timer og faldt hen igen og sån varede det i ca.10 timer og hvis han ikke kunne se mig når han lige haved et øjeblik ved bevidsthed kaldte han på mig...

• #12   9. feb 2008 jeg gav 4000kr for en sterilartion, to kasterationer, 3x chip og 3x 1. vacc... jeg ringede simpelthen rundt og fik nogle tilbud, og 4000kr var det billigste fik priser fra 4- 8500kr... tror godt det kan betale sig at ringe rundt når det ikke er større indgreb end det er.

• #13   9. feb 2008 okay tusind tak allesammen jeg vil ringe til dyrlægerne på mandag... tak

• #14   9. feb 2008 jeg gav 2400 for at få kasteret, øremærket,vaccineret og registreret mine 3 hankatte

• #15   10. feb 2008 Mette R tak men jeg har ingen bil men jeg vil prøve at finde en til at køre mig når jeg skal have hende til dyrlægen...

Kommentér på:
neutrallisering, øremærkning og vacc.

Annonce