854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

lucifer gør underlige ting lucifer gør underlige ting

jeg ved ikke helt hvad der er galt med lucifer for tiden, når han går på bakken kan han sidde på den i op til 10 min uden der kommer noget, og for noget tid siden da han havde været på den satte han sig om tørte bagenden af i gulvet... jeg har kigget efter om der skulle være orm men der er intet så vidt jeg kan se, der er ikke nogen adfærds ændring ud over at han er længe om at være på bakken og at han vasker sig utroligt meget der omme..

nogen der har haft samme "problem" eller evt. ved hvad det kan være...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lucifer gør underlige ting
  • #1   12. feb 2008 det har jeg også tænkt lidt på det måske var, hvad kan jeg gøre ved det...

• #2   12. feb 2008 jeg blir ret negativ på min dyrlæge hvis han har krystaller i urinen, han får dyrlægens egen mad som skulle modvirke det...

han får så kun tørfoder, han vil ikk spise dåsemad, har han aldrig ville, han er lidt kræsen...

• #3   12. feb 2008 Dyrlægen kan evt. give katten en klyx (ved ikke om det er rigtig stavet) som får afførringen til at komme ud hvis han har massiv forstoppelse.

• #4   12. feb 2008 jeg tror ikke det er vild forstoppelse, der er noget i bakken hver dag

• #5   13. feb 2008 jeg har prøvet at blande ganske lidt olie i hans mad og han rørte den slet ikke, så det går jo nok ikke, jeg ved godt han spiser hvis det virkelig er nødvendigt men det skal jo ikke være så han blir helt rød i hovedet fordi han skal tvinge sig selv til at spise...

hvad kan man ellers gøre

Kommentér på:
lucifer gør underlige ting

Annonce