1.583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bortløben kat hjemme igen/ dilemma Bortløben kat hjemme igen/ dilemma

hej katte elskere..

jeg har lige et spørgsmål til jer..

min dejlige bengaler er kommet hjem igen, efter at have været væk et stk tid.. men jeg føler ik hun trives her mere.. hun kan ik lide mine andre katte mere... så er det jeg tænker, om det vil være bedst for hende at få et nyt hjem, hvor hun er sig selv, uden andre katte?
Hun er ellers en rigtig dejlig kat, der elsker at ligge på skødet og blive kælet for.. mens hun ligger og snakker..:)

håber der nogle der har nogle gode råd, for hendes bedste..

mvh mette

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortløben kat hjemme igen/ dilemma
  • #1   12. feb 2008 den er ikke købt af hende.. men kunne da godt prøve at ringe til hende..:)

• #2   12. feb 2008 Har du prøvet feliway? Måske vil det hjælpe?

• #3   12. feb 2008 dem jeg kender har har brugt det, der har det ikke haft en virkning.. så det tror jeg heller ik på det har her.. mine andre katte vil gerne snakke med hende, men det er hende der ik kan lide de andre mere..

• #4   12. feb 2008 Du skal se, det nok bare er et spørgsmål om tid, før hun falder til igen.
    Hun har helt sikkert fået smag for det frie liv, og du ved vel heller ikke, om hun i mellemtiden har fundet nogle venner, 2-benede ell. 4-benede, som hun savner.

• #5   12. feb 2008 det er rigtigt.. men det var heller ik det bedste forhold hun havde til mine andre katte inden hun forsvant.. derfor jeg tænke om hun vil have godt f at komme ud til nogle hvor hun er ene kat.. smiley

• #6   12. feb 2008 Det kan jo meget vel tænkes, at hun stak af <b>netop</b> fordi hun ikke kom godt ud af de med dine andre katte.

Så jo, Jeg ville nok finde hende et andet hjem, hvis jeg var dig, men et hjem, hvor hun får mulighed for at komme ud.

Man kan altid <b>give</b> en kat noget, men sjældent <b>tage</b> noget fra den, især ikke et liv med mulighed for græs under tæerne og "højt til loftet".

• #7   12. feb 2008 det var også min tanke, at hvis hun skal sælges, så skal det være til at sted hvor hun kan komme ud når hun lyster, for det er noget hun holder meget af..

• #8   12. feb 2008 Dejligt at hun kom hjem i god behold men trist at hun mistrives med dine andre katte.

Du er jo den der kender hende bedst og hvis du mener hun vil have bedre af at komme til et andet hjem skal du gøre det.

Kommentér på:
Bortløben kat hjemme igen/ dilemma

Annonce