1.046 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

EFTERLYSNING ! - Bortløben killing! EFTERLYSNING ! - Bortløben killing!

Især til jer der bor i Kalundborg!
Silkyvans Demi, kun lige flyttet her i søndags (12 uger gammel) sammen med sin søster, er bortløbet imorges d. 12/2 efter indbrud hos den nye familie.
Vi er frygtelig kede af det og håber selvfølgelig hun dukker op snart igen.
Hvis noge skulle se sedler eller hører om nogle der har fundet en lille Tyrkisk Van killing må meget gerne hører fra sig! Stor dysør gives!!
Billeder kan ses her:
(link fjernet)

Venlig hilsen en meget trist opdrætter Lise Bech
31130802

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING ! - Bortløben killing!
  • #1   12. feb 2008 Åhr hvor forfærdeligt. Desværre bor jeg ikke i området men jeg sender de bedste tanker og håb for den lille killing findes i god behold.

• #2   12. feb 2008 Hvor skrækkeligt :((

Jeg håber at kilingerne kommer vel hjem igen...

• #3   12. feb 2008 Normalt løber de ikke længere end 50 m. væk, især ikke så små killinger. Du skal sige til dem at de skal gå ud nu når det bliver stille og så kalde. Det er også en god ide at tage en lygte med, da man så kan se deres øjne hvis de sidder og gemmer sig i f.eks. en busk. De kan også tage lidt mad med i en skål og rasle med det.
    Ellers er dem om så hurtigt som muligt at sætte sedler op i hele nabolaget på lygtepælene osv og skrive dusøren på, det plejer at få folk til at kigge en ekstra gang. Det er også en god ide at sige det til børnene i kvarteret, de gider som regel godt kigge efter misserne.

Håber og krydser fingre for at de finder dem snarest

• #4   12. feb 2008 sorry, troede begge var løbet ud. Når det kun er den ene, tror jeg at chancen for at den er løbet langt væk er mindre. Hun sidder garanteret i nærheden.

Kender en der var ude hos sin veninde i sidste uge. Deres maine Coon der aldrig kommer ud, var også røget ud ved en fejl. De blev fundet om natten tæt på huset. Men de er bare for bange til at komme frem , hvis der er for meget støj.

• #5   12. feb 2008 Åh for F***** da også. Indbrud er i sig selv slemt, og med nye killinger i huset er det frygteligt!!!!

Som Heidi nævner, må ejeren ud og lede efter killingen. I forgårs var der en tråd om en kat der var løbet ud og som ejeren lykkeligvis fandt næste morgen i nærheden af deres hus.

Jeg krydser fingre og tæer for at killingen hurtigt kommer hjem i god behold.

• #6   13. feb 2008 En killing på den alder løber ikke ret langt væk, og hvis den ellers er tillidsfuld, skulle den normalt også søge hen til mennesker, når der bliver kaldt på den.

Er dens familie <b>helt</b> sikker på, den ikke bare ligger i et skab? Det er nemlig set før.

Desværre er det også sket før, at indbrudstyve også har stjålet familiens killing(er), hvis det har være racekatte.
    Hold derfor også godt øje med de forskellige steder på nettet, hvor der sælges katte (uden stamtavle).

Held og lykke!

• #7   13. feb 2008 Hej Lise smiley

Det er jeg ked af at læse. Håber hun bliver fundet igen.

Knus fra Bailey og Chanett

• #8   14. feb 2008 hej gutter! Lykken findes engang indimellem. Lille demi er fundet og er i god behold, hun har været på tur i det fri og var meget beskidt. Tak for jeres gode råd og støtte! Vi er ultra glade for hun er kommet hjem efter et par dage fuld af bekymring. Venlig hilsen lise smiley

• #9   14. feb 2008 Elsker bare "happy endings" lækkert at der ikke var sket mislingen noget

• #10   14. feb 2008 Puh-ha!
    Så kan jeg få rettet de krydsede fingre ud igen!

Kommentér på:
EFTERLYSNING ! - Bortløben killing!

Annonce