{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Forår eller frustration? {{forumTopicSubject}}

Min Baby (huskat på snart 9 år) er for ca ½ år siden blevet indekat af egen fri vilje..

Men egen fri vilje mener jeg, at JEG ikke har tvunget hende, men genboens kat ligger på lur og tæver hende når hun kommer ud (møgdyr!!)..

Hun er her på det sidste begyndt at mjawe mere end hun plejer..
Dvs hun faktisk mjawer konstant og det ender med hun får skæld-ud..

En gang om dagen låser jeg genboens kattelem, og tager Baby med i haven og leger..
Jeg er ved hende omk 20 min, og derefter får hun lov til selv at være ude og lave katteting..

Vi leger med hende ofte inde - et gode ved en indekat, hun gider rent faktisk lege nu *GG* - hun har lædermus, fjerdimser og andet tingeltangel som en misser synes er sjovt..

Hendes bakke er ren, hun har frisk vand og skålen er fyldt med mad..

HVAD VIL HUN????

Er det foråret? Er hun frustreret over ikke at komme ud? Eller er hun bare gammel og sær?

Hun er ikke syg, hun har næsten lige været til sundhedstjek og fik ug med pil og slange for at være fin og smuk =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forår eller frustration?
  • #1   13. feb 2008 Hov.. må også lige sige -

    hun sidder ikke i vinduet og mjawer, men render bare efter mig..

    Jeg kan jo ikke lege og kæle med hende HELE tiden.. men måske er det det hun vil?


  • #2   13. feb 2008 Natasja - Hun kan ikke lide andre katte, hun er neutraliseret og hun er bestemt ikke i løbetid..

    Jeg ved ikke hvad ellers jeg skal gøre over det skræmeri.. Feks har vi lige været i haven 30 min og derefter kælet indtil hun hoppede ned og gik ind og spiste..

    Nu mjawer hun IGEN og det er da træls at blive ved med at høre på !!


  • #3   13. feb 2008 Det skal jo så også lige siges at hun til daglig er meget vokal.. hun mjawer meget, men nu er det bare hele tiden og så lige igen..

    jeg har også en hund der skal gåes med, rengøring, madlavning, tøjvask osv at tage mig til, men lige så snart jeg ikke glor på hende eller VI er ude (hun vil helst ikke være ude selv), så render hun efter mig og mjawer..

    Hun stopper kort når hun får skældud, så finder hun på noget andet at lave.. leger selv, vasker sig, spiser lidt eller ligger og sover..

    Jeg bliver så frustreret over at jeg ikke ved hvad det er hun vil.. Jeg vil jo ikke rende og skælde hende ud, men jeg er bare løbet tør for ideer..

    Jeg har prøvet med hundelignende aktiviteter hvor jeg putter killingemad (hendes absolute favorit) under skåle ( lette plastikbakker) og ind i hendes runde lege-dims, men hun gider det ikke..

    *suk*

    Jeg holder utrolig meget af min kat.. Men er ved at blive vanvittig !


  • #4   13. feb 2008 Jeg har boet sammenmed en der havde katte, dem fravalgte hun og boede kun ude og i en vindueskarm i køkkenet (hendes eget valg)..

    Hun kan ikke tåle synet af andre dyr, hunden accepterer hun kun fordi han lader hende være og ignorerer hende..

    Hun har altid været meget vokal, og har altid været meget mor-syg og kælen.. Men det har bare taget overhånd nu..

    Derfor jeg er inde på noget med enten forår i luften eller frustration over at være indekat.. men hun vil ikke ud?


Kommentér på:
Forår eller frustration?

Annonce