{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

hvilken slags guf? {{forumTopicSubject}}

Ville enormt gerne lave nogle sjove og udfordrende lege til mine mislinger, noget hvor de selv skal fiske lækkerbiskner ud af rør, huller, trille bolde eller andet. Nu er det bare sådan at mine små er sære, de elsker menneskemad og vådfoder og deres tørfoder, men alle godbidder er simpelthen blevet afvist. De gider dem ikke.

Er der nogen der har et godt tip? noget jeres kat simpelthen ikk kan stå for??
Ideer til gode udfordrende lege er også velkomne...

Det kommer sig af den gode brochure der linkes til i en tråd herinde for et par dage siden, med gode aktiviteter til indekatte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken slags guf?
  • #1   13. feb 2008 Noget mine katte de elsker det er når jeg har fået ny trøje med hætte og piller de snore/snørrebånd i der sidder i hætten.. Det elsker de simpelthen..Den lille kan have fat i den ene ende og en af de store i den anden ende.. Det ser sjovt ud.. Og de elsker når man vifter med den smiley

  • #2   13. feb 2008 lil'pigen
    De har allerede tusind strømper, snore, kæder, kapsler osv de er helt vilde med..*G* utroligt så mange af de ting jeg bare ville smide ud, der kan bruges som kattelegetøj. vatpinde er et stort hit lige nu..*G*


  • #3   13. feb 2008 Nina: Ja det er der noget om.. SKulle lige købe mad hos dyrhandleren i sidste uge og så et spot tilbud på legetøj hvor kæresten siger: Du køber det ik.. De har så meget derhjemme og det er jo ikke det de gider at lege med det er jo enkle ting som vi bruger i hverdagen smiley
    Så der blev misserne snydt, og manden fik ret smiley


Kommentér på:
hvilken slags guf?

Annonce