Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat bløder??
  • #1   13. feb 2008 Det skal lige siges han har masser af krudt i sig .. og farer rundt .. ?

• #2   13. feb 2008 Det er helt sikkert pga af den tynde mave.

Er han i behandling?

• #3   13. feb 2008 jeg ville nok lige kontakte dr dyr

• #4   13. feb 2008 Nej, ikke i behandling ..
    Vi har haft ham i 2 uger og vi fik af vide af internatet at de sagtens kunne have tynd mave de første par uger.

Noget jeg kan gøre nu?

• #5   13. feb 2008 Ja, så skal du helt sikkert have ham i behandling. Han må ikke have tynd mave så længe smiley

Prøv evt med Zoolac, det kan købes hos dyrlægen og hvis det ikke er blevet bedre om et par dage, synes jeg du skal tage ham med til dyrlægen og få ham tjekket.

• #6   13. feb 2008 Ja okay.

Har lige talt med vores lokale dyrlæge.
    De sagde han kun måtte få tørkost.

Hvis det kommer igen, kan vi kontakte dem igen og så vil de hjælpe os :o)

Så nu ser vi lige an!

men ihvertfald, tyndmave - det skal vi have gjort noget ved.

• #7   13. feb 2008 Zoolac kan også købes på apoteket

prøv at give den der

• #8   13. feb 2008 Det har jeg også prøvet en kat jeg havde gjorde..

Dyrlægen sagde den bare skulle på skånekost, og det hjalp smiley der gik 1 uge så var hun frisk igen smiley

• #9   13. feb 2008 Jeg vil stadig anbefale dig at købe Zoolac, da det regulerer bakteriefloraen i mave-tarmkanalen.

• #10   13. feb 2008 Hej nu skal jeg lige passe på gjorde mig selv lidt upopulær i et andet forum.
    Hvis den har meget tynd mave ville jeg søge dyrelæge. Jeg har lige haft en kat hvor tarmen gik ind i sig selv pga tynd mave, så jeg er blevet mere hysterisk med sygdom efter den oplevelse, som jeg sagde i det andet forum så vil jeg hellere søge dyrelæge engang for meget end engang for lidt. Men er han ved godt mod må det da være gode tegn.

• #11   13. feb 2008 Ja, jeg ville helt sikkert også lade en dyrlæge undersøge killingen. Jeg ville heller ikke turde lade en lille killing rende rundt med diarre. Den kan nemt blive dehydreret og de bliver også ømme bagi. Sørg for at smørre vaseline i numsehullet så den ikke bliver hudløs.

For at forebygge dårlig mave har jeg haft rigtig god effekt af Dorwest Tree Bark Powder som jeg tilsætter i deres vådmad. Det nedsætter hastigheden i tarmen. (link fjernet) kan det evt. købes.

Kommentér på:
Min kat bløder??

Annonce