{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi ses ved regnbuebroen min skat..
  • #1   15. feb 2008 Det gør mig ondt :((

R.I.P. Smukke Bella

• #2   15. feb 2008 Det gør mig virkelig ondt!! smiley

R.I.P. Bella!

• #3   15. feb 2008 stakkels Bella godt hun har fået fred.

• #4   15. feb 2008 Det gør mig så ondt for dig og børnene. Det må være så hårdt at miste sin elskede lille skat. Det er min største frygt den dag det sker.

Men på trods af at det er hårdt. Er det godt at Bella har fået ro og ingen smerte har mere. Det er godt at I har en masse gode minder at huske tilbage på. Men pu ha hvor jeg føler med jer.

Sender jeg en masse trøste krammer herfra os...

RIP Bella

• #5   15. feb 2008 Mine allerbedste tanker her, hvor det er umuligt at finde ord, der rækker. Det er meget sørgeligt at miste dem man elsker og jeg er ikke i tvivl om at Bella var meget elsket af dig og børnene Janni.

Hvil i fred smukke Bella.

• #6   15. feb 2008 Også de bedste tanker herfra til dig og din familie Janni, jeg føler mde dig. Det er altid svært at miste et elsket kæledyr, men nogen gange kan skæbne være hård og ubarmhjertig. Bella's sidste tid har ikke været den bedste og I gjorde det rigtige ved at lade hende få fred. Ære være Bellas minde.

Trøstekram herfra.

• #7   15. feb 2008 Tusind tak for søde beskeder, både her og på Bella's profil - Jeg kan slet ikke fortælle jer hvor meget det betyder for mig.
    Da jeg blev bruger herinde og oprettede Bella, var det lige omkring det første dyrlægebesøg, fordi jeg måske inderst inde var bange for om jeg ville miste hende - og på denne måde så er hun her på en måde stadig..

Tusind tusind tak for kram og søde ord

• #8   15. feb 2008 Jeg kan desværre kun alt for levende forstille mig den sorg og smerte du og din familie føler.

Det gør så usigeligt ondt at miste, men i det mindste har Bella ingen smerte der hvor hun er nu.

Sender jer mange varme tanker.

Kommentér på:
Vi ses ved regnbuebroen min skat..

Annonce