{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Rataderet kat?? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker mere og mere over om lucky mon er lidt skadet.. hun er en stor killing på ca 6 mdr nu.. jeg fandt hende ved min søns børnehave hvor hun lå i 2 døgn i oktober mdr.. men hun er nu lidt mærkelig.. hun finder sig i alt, om min søn bærer rundt på hende i en time (han er god ved hende) og hun kan ligge længe under hans dyne.. hun er meget kontakt søgende over for vores hund, men på det sidste er hun begyndt at kunne sidde på køkkenbordet og glo op i bunden af overskabet i flere timer, indtil hun bliver afbrudt.. hun trives, er blevet lidt tyk, men er en fin mis.. kan sådan en lille mis mon være rataderet på den ene eller anden måde ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rataderet kat??
  • #1   15. feb 2008 hun kan sagtens ha taget skade af at leve på gden, men hvis hun har det godt så er det jo det vigtigste. og det med at ligge under dynen osv det kan min lille misling altså også godt finde på, og helst når han har været ude i regnvejr og er rigtigt dejlig våd:)

• #2   15. feb 2008 hun er jo okay, leger med de andre katte og hun går kun inde og skal stereliseres , så så længe hun er tilpas og ikke formere sig, så er det vel okay.. man kan vel ikke teste om hun skulle være syg?

• #3   15. feb 2008 Dyrlægen kan lave en neurologisk test af hende, det ville jeg nok gøre......

• #4   15. feb 2008 Hvis hun ikke altid har været sådan, ville jeg forsøge at give hende Bachs Nødhjælpsdråber. Bebse har haft perioder, hvor hun har opført jeg underligt og virket psykisk belastet. Hun har det bl.a. med at løbe rundt og lede efter lyspletter eller skygger på gulvet - hun er nærmest besat af det - også selvom der ikke er noget at kikke efter. Hun har fået rigtig meget hjælp af blomstermedicinen. I øjeblikket er hun i super godt humør og meget legesyg og helt "normal" smiley

Kommentér på:
Rataderet kat??

Annonce