7.726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Alletiders til at fjerne kattehår Alletiders til at fjerne kattehår

Vi har købt denne til Missi's pels, men i dag fandt jeg ud af, at den faktisk er endnu bedre til at fjerne kattehår med på møbler, uldpuder, kradsetræ osv. osv.

Der er billeder af gummibørsten sidst i dette fotoalbum. Her fungerer den bedre end både støvsuger og fnugruller:

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3458

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alletiders til at fjerne kattehår
  • #1   16. feb 2008 Vi har også en der minder om den... Den er suveræn! Virkelig god til misserne om sommeren også hvor de rigtig fælder syns jeg smiley

• #2   16. feb 2008 Ja den slags er bare super gode til møbler... har selv en næsten magen til dog formet som en kat (den er faktisk sidst i mit fotoalbum) Og er ikke så længe siden jeg opdagede hvor god den var til at fjerne kattehår på møbler smiley

• #3   16. feb 2008 Også sådan en katteformet dims vores er smileygadget smiley
    Har nu ikk prøvet på møbler endnu

• #4   16. feb 2008 jamen så har jeg da også et tip jeg vil dele med jer..ss
    da jeg havde min gamle mircofiber sofa, brugte jeg altid en fugtig skuresvamp. den er genial - også til tæpper-

prøøøøøv det ! griner.

ps - det er den grønne stive side der skal bruges.

• #5   16. feb 2008 Hvor herligt med alle disse gode råd. Jeg har også forsøgt mig med de der tynde éngangs vaskeklude, men de er ikke nær så gode som den her gummidims.

• #6   16. feb 2008 De tynde engangs vaskeklude er gode at komme sammen med vasketøjet May-Britt, de opfanger utrolig mange løse hår. Jeg bruger dem altid selv hver gang jeg vasker tøj.

Nu har jeg heldigvis en praktisk lædersofa så det er begrænset for hvor mange hår der sætter sig i den og til hundene har jeg også sådan en praktisk gummistrigle (min er bareen lille en beregnet til heste med en strop over hånden.

• #7   16. feb 2008 Jeg har ikke problemer med hår på vasketøjet - efter vi fik tørretumbler. Men har i stedet fået problemer med, at tøjet er blevet for lille til mig efter turen i tørretumbleren. Tror i hvertfald ikke, at det er mig, der er vokset ;-)))

Hvormange vaskeklude kommer du med i vaskemaskinen ad gangen Tina?

• #8   17. feb 2008 May-Britt.

Lige da jeg så dit udstyr tænkte jeg: "Hvad bruger hun den til?" om opsprætteren - genialt påfund.

Aslan (og Malou dengang) elsker deres gummiebørste men var da ikke klar over at den også er god til stofmøbler.

Selv om Malou var langhåret nød hun specielt gummi-børsten, men jeg brugte også kam og karte på hende.

• #9   17. feb 2008
    Hej

Det var en god ide med at smide engangvaskeklude med i vaskemaskinen, til at opfange hår.

Kommentér på:
Alletiders til at fjerne kattehår

Annonce