Kat laver opkastbevægelser med grynte/nyselyde Kat laver opkastbevægelser med grynte/nyselyde
Hej alle,
Jeg er ny her på på siden og håber derfor at jeg gør det korrekt.
Sagen er den at min han kat på 9 måneder de sidste 2-3 dage og op til to gange om dagen lavet opkastbevægelser med en nyse/gryntende lyd. Dog kommer der ikke noget ud. Jeg har derfor givet ham lidt ekstra kattemalt fordi jeg tænkte det var en hårbolle der ikke kunne passere. Her i dag har han så lavet de bevægelser og lyde igen bare lidt voldsommere og gryntede imens han slappede af også som han ikk gjorde før. Jeg ringede derfor til dyrlægen med det samme og hun sagde jeg skulle give ham parraffinolie. Hvilket jeg self. vil gøre. Derefter sku jeg ringe hvis ikke der kom noget ud det næste døgn. Jeg er dog stadig bekymret og ikke sikker på at det blot er en hårbolle. Jeg nåede at optage en video af det som jeg håber i vil se og måske kunne relaterer til noget i måske også har oplevet.
JEG KAN IKKE VEDHÆFTE VIDEO HER MEN SÆTTER DEN OP MIN PROFIL UNDER VIDEOER. Så håber i vil tage et kig derind
Hilsen Julie
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
for det ligner mere at han er begyndt at have snot/hoste syge noget
kan jo ikke sige hvad det kan være. Men måske noget luftvejsinflektion eller noget i den stil
så en tur til dyrlægen vil ikke være af vejen
Følger: 5 Følgere: 496 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 808 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.729
sep 2019
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 1
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 808 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.729
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326