{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang: ørermider..
  • #1   21. feb 2008 Prøv at søge i forum angelce, det har været oppe nogle gange og jeg synes, der er kommet mange gode råd der om det man kan bruge. Held og lykke i søgningen smiley

• #2   21. feb 2008 Ja jeg har fået læst mig lidt frem og tilbage os på dyrlæger sider så tak for hjælpen det siger jeg så videre..

• #3   21. feb 2008 Jeg ville aldrig dryppe frontline i ørene på mine katte, hvis de har øremider!!! Ved øremider er øregangene irriteret, og Frontline er noget skrapt stads, som kan irritere øret rigtig meget, og jeg kan kun forestille mig, hvor ondt det kan gøre på katten, hvis den i forvejen har tynd og irriteret hud i ørene.
    Vi har - Gud forbyde at det nogensinde sker igen! - prøvet at have øremider, og vi har stort set prøvet ALT for at bekæmpe dem. Det der viste sig at have størst effekt er Advocate. Det er en pipette ligesom Frontline, men skal (og må kun) gives i nakken på katten, men virker helt eminent.

Held og lykke til den veninde med at få det bekæmpet, for det kan være rigtig sejt!

Kommentér på:
Ang: ørermider..

Annonce