Kattelegetøj {{forumTopicSubject}}
Jeg ville lige høre jer andre hvad I har af erfaringer (både positiv og negativ) indenfor kattelegetøj, både det man kan købe i forretninger men også hjemmelavet..
Har lige købt nyt til Mischa, og det er sådan en lidt stor rund dims man sætter på gulvet og så er der en kugle i som hun kan skubbe til. Den var hun helt vild med der hvor hun blev født, og den er stadig en stor succes, ligesom hendes lille mus der piver når hun skubber til den
Tilgengæld har jeg så også en negativ erfaring, heldigvis ikke med min egen kat, men min venindes, det er de små skumgummibolde man kan købe. Hvis katten får slugt noget af dette skumgummi, så får den det meget dårligt. Heldigvis lever min venindes kat i bedste velgående stadig, og den var voksen da det skete, hvilket dyrlægen sagde var heldigt, da de færreste killingemaver kan klare den slags.
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 101
sep 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 9
Men også de der papkasser, jeg kender en lille pige ( 5 år) som har lavet en papkasse til sofie hvor hun har skrevet sofie´s navn på ovs. rigtig sødt, men Sofie har allerede ødelagt den:P
Kattelegetøj