{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Race kat far internat {{forumTopicSubject}}

Ved godt dette er en form for reklame - men tænkte på om nogle af alle de kattekyndige som er her på siden, måske kunne hjælpe nogle små racekatte på internaterne, jeg kan nemlig se at dyrenesbeskyttelse har (hvad de kalder det - om de er helt ægte fremgår ikke da der ikke er et billede af en evt. stamtavle ved siden af) både Abyssinier (1 stk) på Ørsted Kattehjem, og en nærmest mini-skovkat. Samt : Frederikshavns Kattehjem har en huskat/siameserblanding en en blandingskat mellem huskat og skovkat, og skulle man kende et baren som ønsker sig en kanin har Roskilde internat en lille neutraliseret han. c")

Jeg skriver dette indlæg med håb om at i hvertfald kattene måske kunne få lidt hjælp fra folk som er godt bekendt med disse racer - og som måske har lidt kontakter de kan trække på - hvor man er sikker på at det lille dyr kommer ud et godt sted og hvor de også ved noget om den mentalitet der præger dyret fra racens side (de er jo forskellige de små pus) - de kan måske hjælpe internatet med at gøre en bedre reklame - for det er jo en billige måde (økonomisk) måde at få en racekat på (ja synes racekatte er dyre - og så har jeg kun kigget efter kælekat til min mor, men man forstår jo godt prisen, det er bare ikke alle der er villig eller i stand til at give så mange penge for en kat)

Dette var blot for at se om der er nogen som kan trække lidt i nogle tråde, og synes folk at det er for meget reklame beder jeg at i bære over med mig - dog selvfølgelig fortæller mig det, og så skal jeg nok prøve at lade vær, man vil jo bare så gerne hjælpe dyr (ALLE DYR appropo dyrepoliti som har været omtalt herinde)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race kat far internat
  • #1   26. feb 2008 må da lige tilføje, at der oså er en MASSE huskatte rundt omkring på internaterne.. både ingeskattehjem, værn for værgeløse dyr..

    mener ikke at det kun er race katte der "skal" reddes ..
    Og folk der er herinde er altså ikke kun interesseret i racekatte
    ud over det, er det et godt indlæg.. der er mange katte der har brug for hjælp


  • *Rex *
    *Rex * Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   26. feb 2008 Synes det er et godt indlæg.
    Hvis der sidder racekatte eller blandinger deraf på internaterne - ja så kunne opdrættere eller kendere af denne race jo oplyse om katten i deres kredse.

    Selvfølgelig skal alle katte reddes - ingen fortjener det mere end de andre - men forstår godt meningen med dit indlæg - altså netop at kendere af en bestemt race måske har kendskab til nogen der søger, og ville have det ok med en blanding smiley



  • #3   26. feb 2008 Tak - og bare rolig det var ikke for at glemme de kære huskatte, har selv den dejligste huskat fra internat og ville ikke bytte med nogen racekat - de har også en pellehaleløs som så hedder Ziggy.

    Og tusin tak for hjælpen på de små firbenedes vegne.


Kommentér på:
Race kat far internat

Annonce