Tror hun er drægtig. Tror hun er drægtig.
For nogle dage siden oprettede jeg et indlæg omkring drægtighed.
Og jeg er altså ret sikker på Zira er med killinger. De sidste to uger, er hendes mave vokset ret så meget og er begyndt at "hænge" mere nede ved brysterne.
Pelsen skiller ved brysterne + de er lidt små lyserøde.
Jeg synes det tydeligt viser tegn på drægtighed, men har hørt at katten kan være "falsk" drægtig i løbetids-perioden, er det rigtig?
Nu undrer det mig bare så meget, for jeg har været oplevet Zira eller Oliver anderledes overhovedet og har fået at vide af mange herinde, at når hun ville komme i løbetid - så ville man slet ikke kunne være i tvivl. Men tja, det må hun jo så have været alligevel. Hun er indekat, så Oliver er den eneste det kan være.
Hun runder 1 år i morgen faktisk, så det er selvfølgelig lidt tidligt. Vi ville have ventet med at give hende p-piller til efter hendes første løbetid. hvilket vi blev rådet af dyrlægen - er det rigtigt?
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
jul 2007
Indtil videre har jeg ikke mærket noget bevæge sig, men hun øger langsomt vægten - har det noget at sige?
jul 2007
Lis - Jamen, det må tiden jo vise så, indtil der evt. viser sig liv derinde
jul 2007
Jamen at du nægter at tro på hvad jeg beskriver kan jeg jo så ikke gøre så meget ved.
Hvorfor skulle jeg ellers lave et indlæg?
jul 2007
Han har ikke på nogen måder været efter hende, udover hvad han plejer når de leger. De er alene om natten hvor de sover sammen i køkken/bad/gang. Det er det eneste tidspunkt vi ikke har kunnet holde øje med dem. Jeg arbejder deltids så er en del hjemme i forvejen, men som sagt aner jeg intet om hvornår det kunne være sket.
Jeg har hørt så meget om, hvordan en hunkat og en hankat opfører sig til den tid og derfor undrer det mig så meget.
Men ang. det dyrlægen havde rådet mig til, med at give hende p-piller efter første løb - er det forkert eller korrekt?
jul 2007
Lige før lå hun på mit skød og puttede og jeg lå og nussede hende på maven, da jeg mærkede en rund kugle nærmest - ikke særlig stor. Som så hurtig var væk igen. Kunne det være tegn?
Jeg forstår det godt nok heller ikke hvis jeg ikke har hørt dem. Oliver er i forvejen meget "larmende"
Zira derimod, siger aldrig noget
jul 2007
jul 2007
---------
En anden ting jeg har bemærket hos hende er, at hun søger ind mange underlige steder, som hun ikke har gjort før. Hun ligger meget under sofaen, under et håndklæde eller kravler helt ind i dynebetrækket. Det har hun aldrig gjort, på samme måde i hvert fald?
jul 2007
Tror hun er drægtig.