748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Desperat efterlysning Desperat efterlysning

Jeg leder efter min hankat. Han er sidst set i slagelse, hvor han blev passet ef en veninde. Fik først besked efter en uge, og jeg ved ikke om hun har solgt ham, om der er sket ham noget, eller om han er løbet væk.

Han er:

Crememasket colourpoint perser, blå øjne
1 år og 3 md
Kryptokid (dvs kun hans ene testikel er faldet ned.
Kortklippet undtagen i hovedet, pelsen er ca 2,5cm
Man kan mærke hans chip mellem skulderbladene
Han lystrer navnet Tulle
han har højst sandsynligt dårlig mave

Hvis han er blevet solgt har han kun fået sit pas med, jeg kan samtlige af disse oplysninger og har hans tavle, samt chip oplysninger liggende.

Ligemeget hvad der er sket med ham vil jeg gerne have besked, og hvis han ikke er afgået ved døden, selvfølgelig have ham hjem igen.

Al henvendelse kan ske til min mobil på 22481390, også gerne pr sms.

Venlig hilsen Louise

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Desperat efterlysning
  • #1   1. mar 2008 det må da være en X veninde nu, håber du finder ham igen og får ham hjem

• #2   1. mar 2008 Har du ikke et billede af ham?

• #3   1. mar 2008 En "veninde" der måske har solgt din kat?!! Det lyder da mystisk og ganske forfærdeligt.
    Et billede ville nok hjælpe. Efterlys ham via www.dyrenesbeskyttelse.dk

Når han er chippet, så er der vel før eller siden en dyrlæge der finder ud af, hvem han tilhører. Du er vel registreret som ejer?

• #4   1. mar 2008 Ja hun er så absolut en x veninde. Kunne ikke få en egentlig forklaring på hans forsvinden. hun bor på 3 sal. og har en anden kat. så nul åbne vinduer og døre.

Ang hans chip, hans tavle er inde og blive lavet om så den står i mit navn. venter på den kommer. tavlen stod i avlers navn, og han er købt af avler. så hun ringer hvis hun bliver ringet op om fundet af ham.

Der er billede i min profil, der har han dog lang pels over det hele.

• #5   1. mar 2008 Jeg kan da ikke se noget billede

• #6   1. mar 2008 han står og venter optagelse

• #7   1. mar 2008 du bør helt klart sætte seddler op rundt omkring i byen og især hvor din veninde bor, det var sådan jeg fik min Thor hjem igen efter han var stukket af.

• #8   1. mar 2008 Husk også at anmelde det til politiet. Der vil mange nok ringe først, hvi sde finder ham. Håber sørme du får ham hjem i god behold. Også en rigtig god ide med plakater af ham og efterlysningen rundt omkring.

• #9   1. mar 2008 ikk for at sige noget ondt.. men jeg ville aldrig få mine katte passed af en x veninde.. For ved aldrig hva uvenner kan finde på at gører.
    så hellere sætte dem på et eller andet ferie sted for katte selvom det er lidt dyrt..

Hvis det var mig.. var jeg taget op/hen til hende.. og sagt at hvis katten ikk var hjemme ved mig om 2-3dage.. ville jeg blive sindsyg gal og opkræve penge for den, melde det til politiet..!

For det er satme svinderri, det hun har gang i..!
    at folk kan finde på sådan noget..

hvis en x veninde havde bedt mig om at passe et af hendes dyr.. havde jeg da klart sagt til hende at vi ikk var venner mere, og hvorfor hun kom til mig!? men alligevel ville jeg tage imod dyret og behandle det som mit eget.. Jeg kunne aldrig finde på at gøre noget mod et dyr..! helt ærligt..!
    Min mening..

• #10   1. mar 2008 vi var veninder, indtil tulle blev væk. Kan ikke være veninder med en så uansvarlig person.

• #11   1. mar 2008 sikke en frygtelig ting at komme ud for.. håber virkelig du får det lille pus hjem igen!!
    læste lige hvad folk har skrevet... har du tænkt på at efterlyse ham i radioen...?
    Men udover det, så syns jeg virkelig du skal presse denne "veninde" for at få sandheden.. det skylder hun dig fandeme, hvis det er hendes skyld han er løbet væk eller hvad der nu er sket med ham...

• #12   1. mar 2008 kan jeg godt forstå..

men tag op til hende.. og sige hun har 2-3 dage så sætter du politet på..

• #13   2. mar 2008 Hvis du skal "true" hende, så sig, at hun har en time til at finde ud af hvor den kat er, ellers ringer du efter politiet..
    to-tre dage er alt for lang tid, og hvis din kat render rundt ude kan den blive kørt ned inden..
    og sikke en møgveninde!

• #14   3. mar 2008 Hvad er det dog for et kvindemenneske der har passet din kat. håber du finder din kat i god behold. Mange tanker herfra.

Mille

• #15   8. mar 2008 Gad egentlig godt at vide hvad der mere er sket i denne sag

• #16   9. mar 2008 Leder stadig efter tulle. Der er ingen der har set eller hørt noget om ham åbenbart. Han har været væk siden ca 9 februar....

Kommentér på:
Desperat efterlysning

Annonce