{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Vis dine kattetricks {{forumTopicSubject}}

Har du lært din kat et trick eller to, eller har din kat fundet en ny måde, at få godbidder eller opmærksomhed på?
Læg et billede op af din kat, som har fundet sin måde at få opmærksomheden på smiley

Jeg starter her med min ene kat Kamma, som jeg har lært at sidde bamse smiley Hun udfører det mere og mere dovent, nu ligger benene helt ned af siden, fremfor oppe. Men sjovt alligevel smiley
Hun ligner en lille forbryder på billedet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vis dine kattetricks
  • #1   22. sep 2019 Nøj et godt billede af din smukke kat smiley
    Når Tinka vil have opmærksomhed, så sidder hun og laver cykelbevægelser med forbenene - lige ud i luften - og det virker hver gang. Hun ser så sød ud, når hun gør det, at hun straks bliver leget med smiley Vi har aldrig fået et godt billede af det - hun gør det jo typisk, når vi ikke har opmærksomheden på hende - men det her billede minder om smiley


    profilbillede
  • #2   22. sep 2019 Nurhh hvor er hun sød smiley

  • #3   22. sep 2019 Tak - ja hun smelter vores hjerter hver eneste dag... men sådan er det nok bare at have kat smiley

  • #4   22. sep 2019 lakridsmis synes selv det er et trick atsidde på fars afsats-mave

    profilbillede
  • #5   22. sep 2019 High five, dæk, gi pote, sit og poterne op kan min kat Akio smiley de andre to kan kun sit, Monty skal til at lære at gi pote smiley (billedet er fra en video min mor tog)

    profilbillede
  • #6   23. sep 2019 Li Lot: Ja katte er bare noget for sig, mine katte laver meget ballade, men så snart at de kigger med deres store runde øjne, er de tilgivet og hjertet smelter smiley


    Ane: Ja der er ren afslapning smiley

    Ida: Nøj, de kan da alligevel en del smiley Man skal ikke sige, at man ikke kan lære en kat tricks smiley smiley
    Jeg går stadig og tænker hvordan jeg kan lære min kat Kamma flere tricks smiley Hvordan lærer I kattene at give pote? smiley


Kommentér på:
Vis dine kattetricks

Annonce