Whiskas ? Whiskas ?
Da jeg var ude med mit arbejde og reklamere for det nye foder til katte fra Perfect Fit, stoppede en kunde op og spurgte om hvad der var i osv.
Så kom vi til og snakke om at hun havd været i USA, hvor hun sammen med andre foskere studerede kattemad, her havde de så fundet ud af at der i Whiskas vådfoder er en smule morfin i !!
Andre der har hørt om det før ?
Har aldrig købt Whiskas før da jeg synes de er noget opreklameret ... ! Men nu, vil jeg da ALDRIG nogensinde kunne finde på og købe det. Også selvom at hende damen sagde at det var lidt morfin der var i. Men vi var enige, vi syntes ikke at det kunne passe at der skulle være sådanne ting i kattemaden !
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 209
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 11 Emner: 20 Svar: 58
Holder mig som regel fra 'de billige' fodervarrianter. Men skal jeg købe af det billige bliver det de dåser til 3 kr i aldi ;s
Ellers for mine katte mad fra Royal Canin :]
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
jeg fodrer ikke med whiskas, og kommer aldrig til det.
det eneste fra whiskas jeg har, er de der laksegodbider i det lillae kattehoved, og for en enkelt gangs skyld har jeg noge whiskas kattemælk hjemme, for jeg har en killing der er mega kræsen, den kommer fra en gård, hvor den er vant til at få mælk, og en dag hvor jeg spiste en tallerken havregryn, var den lige ved at vælte både mig og tallerkenen for at få noget mælk (den fik dog ingenting), og her i weekenden prøvede jeg at købe det wiskasmælk, men det smager vel ikke som rigtig mælk, og det var ikke lige det den ville elske overalt på jorden... køber ikke mere, når de har drukket det her (overvejer faktisk at smide både mælken og gufferne ud)
er ret rystet over, at de kommer morfin i foderet... meget endda... havde godt nok hørt de kom noget i for at gøre dem afhængig af foderet, men MORFIN?!?!?!?!?!?
de burde skamme dem vildt meget!!!!!!!!!!!
sep 2007
Men ja, køber selv de godbidder i kattehovedet, når de altså er til en fair pris.
Synes bare at jeg ville fortælle alle jer andre hvad der egentlig er i det produkt !
feb 2008
har hørt et andet sted fra, at de kom baldrian-dråber i...
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Arbejder selv i en Netto, og hver gang jeg ser Whiskas på mit kassebånd tænker jeg: Er du klar over hva du fodrer din kat med???
Men at putte morfin i????
sep 2007
Hun sagde at de kun havde fndet det i vådfoderet indtil videre. Kan jo godt være at der også er noget i Whiskas, men ved ikke, det kan da også godt være at deres tørfoder er godt nok
sep 2007
feb 2008
en indskydende tanke: tænk nu hvis de kom lidt af alt det i, vi har skrevet om her? altså både morfin, baldrian-dråber og nikotin?
STAKKELS DYR!!!!
ved godt, at det måske er lidt overdrevet, men alligevel... det er stof til eftertanke...
feb 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 23
Jeg kan også kun give alle jer ret i at det er et dårligt forderprodukt og at man kan undre sig over at folk køber det - men det er jo nok pga den søde reklame. Man må håbe at folk kommer til fornuft (der er da heldigvis mange som køber ordentligt foder)
nov 2007
Følger: 46 Følgere: 43 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
nov 2007
nov 2007
nov 2007
sep 2007
Jeg ved bare at jeg ALDRIG nogensinde vil købe det produkt ! Og har også forbudt min mor og købe det.
Whiskas ?