2.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Whiskas ? Whiskas ?

Da jeg var ude med mit arbejde og reklamere for det nye foder til katte fra Perfect Fit, stoppede en kunde op og spurgte om hvad der var i osv.
Så kom vi til og snakke om at hun havd været i USA, hvor hun sammen med andre foskere studerede kattemad, her havde de så fundet ud af at der i Whiskas vådfoder er en smule morfin i !!

Andre der har hørt om det før ?

Har aldrig købt Whiskas før da jeg synes de er noget opreklameret ... ! Men nu, vil jeg da ALDRIG nogensinde kunne finde på og købe det. Også selvom at hende damen sagde at det var lidt morfin der var i. Men vi var enige, vi syntes ikke at det kunne passe at der skulle være sådanne ting i kattemaden !

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas ?
  • #1   4. mar 2008 det lyder da også fuldstændigt vanvittigt.... har godt nok heller aldrig givet mine missere whiskas fordi det er vildt dårligt, men morfin havde jeg ikke regnet med.....

• #2   4. mar 2008 mine katte har aldrig fået, og vil aldrig få whiskas. men det er en sød reklame de laver smiley

• #3   4. mar 2008 Lige præcis det jeg mener at med at det er noget opreklameret noget. Man laver en mega sød reklame, og snakker om at det er ihh så godt.

Holder mig som regel fra 'de billige' fodervarrianter. Men skal jeg købe af det billige bliver det de dåser til 3 kr i aldi ;s
    Ellers for mine katte mad fra Royal Canin :]

• #4   4. mar 2008 jeg har godt hørt om at de kom et eller andet i deres mad for at gøre kattene afhængige af det... men ligefrem morfin? det er jo direkte skadeligt for dyrene...

jeg fodrer ikke med whiskas, og kommer aldrig til det.
    det eneste fra whiskas jeg har, er de der laksegodbider i det lillae kattehoved, og for en enkelt gangs skyld har jeg noge whiskas kattemælk hjemme, for jeg har en killing der er mega kræsen, den kommer fra en gård, hvor den er vant til at få mælk, og en dag hvor jeg spiste en tallerken havregryn, var den lige ved at vælte både mig og tallerkenen for at få noget mælk (den fik dog ingenting), og her i weekenden prøvede jeg at købe det wiskasmælk, men det smager vel ikke som rigtig mælk, og det var ikke lige det den ville elske overalt på jorden... køber ikke mere, når de har drukket det her (overvejer faktisk at smide både mælken og gufferne ud)

er ret rystet over, at de kommer morfin i foderet... meget endda... havde godt nok hørt de kom noget i for at gøre dem afhængig af foderet, men MORFIN?!?!?!?!?!?

de burde skamme dem vildt meget!!!!!!!!!!!

• #5   4. mar 2008 Mega ! Hende damen jeg snakkede med sagde at de havde testet/undersøgt Whiskas i nogen år, og fandt så ud af at der var morfin i. Dog kun i vådfoderet ? ;s

Men ja, køber selv de godbidder i kattehovedet, når de altså er til en fair pris.

Synes bare at jeg ville fortælle alle jer andre hvad der egentlig er i det produkt !

• #6   4. mar 2008 når det kun er i vådfoderet, kan jeg nok godt blive ved med at give mine misser dem, for de er ellevilde med dem...

har hørt et andet sted fra, at de kom baldrian-dråber i...

• #7   4. mar 2008 Nogen burde sende noget ud til butikkerne - det skal da væk fra hylderne...

Arbejder selv i en Netto, og hver gang jeg ser Whiskas på mit kassebånd tænker jeg: Er du klar over hva du fodrer din kat med???

Men at putte morfin i????

• #8   4. mar 2008 Charlotte B

Hun sagde at de kun havde fndet det i vådfoderet indtil videre. Kan jo godt være at der også er noget i Whiskas, men ved ikke, det kan da også godt være at deres tørfoder er godt nok smiley

• #9   4. mar 2008 Jeg siger bare hvad jeg har fået og vide, og når en fosker har forsket med en masse andre over i USA, så vil jeg da mene at det er rigtigt hvad hun siger.

• #10   4. mar 2008 ja det gø man nemlig, og det er ikk rigtig til at vide, hvad man skal tro på...
    en indskydende tanke: tænk nu hvis de kom lidt af alt det i, vi har skrevet om her? altså både morfin, baldrian-dråber og nikotin?
    STAKKELS DYR!!!!
    ved godt, at det måske er lidt overdrevet, men alligevel... det er stof til eftertanke...

• #11   4. mar 2008 Det lyder underligt og meget dyrt for Wiskas at bruge morfin - det er måske snare et morfinligende præparat - ekke at det er iorden, men når man tænker på de mængder de skal bruge for at putte det i deres produktion, tror jeg det bliver en ret dyr fornøjelse for dem, så tor snare hun har ment noget der fiungere på samme måde som morfin mht. afhænigheden. Som sagt det er ikke iorden at putte noget som helst i mad til hverken katte, andre dyr eller mennesker som kan gøre dem afhængige.

Jeg kan også kun give alle jer ret i at det er et dårligt forderprodukt og at man kan undre sig over at folk køber det - men det er jo nok pga den søde reklame. Man må håbe at folk kommer til fornuft (der er da heldigvis mange som køber ordentligt foder)

• #12   4. mar 2008 Ups.. mine katte får whiskas:o( Får det helt dårligt nu!!!

• #13   4. mar 2008 Ja regner da ikke med de putter sådan nogen ting i, syntes det er forfærdeligt hvis det passer:o(

• #14   4. mar 2008 Picco er bare mega kræsen, det er det eneste han næsten gider spise, Busie er oz begyndt og være det:o(

• #15   4. mar 2008 Ja det var oz den tanke jeg fik.. faktisk har jeg lagt mærke til at hvis Picco ikke får det blir han helt skør, han tramper i hovedt på os hver nat osv, han er ikke til og styre!! Men morfin gør det en afhæning?? Ku godt finde på og gå ind på deres hjemmeside og klage over det!!

• #18   5. mar 2008 Ikke alt kommer i tv nu om dage.

Jeg ved bare at jeg ALDRIG nogensinde vil købe det produkt ! Og har også forbudt min mor og købe det.

Kommentér på:
Whiskas ?

Annonce