{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

endelig fand vi katten :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe hjulpet en ældre ven, med at finde en ny kat til ham. Efter han mistede de 2 han havde før. Han mistede dem pga. Han skulle sælge hans hus, det ville kommunen have – for ellers ville de ikke hjælpe ham med noget slidgigt. Så efter egendomsmægleren havde været der, og Paw kom hjem. Så var misserne pist væk. Jeg tænker lidt en tanke over om det måske kunne være ham mægleren der har taget dem? Paw kender mægleren lidt i forvejen, og han er også smadder vild med katte. Så måske kunne det være ham? De er i hvert fald ikke til at finde. Paw behandler katte rigtig godt, og giver dem massere af opmærksomhed og kærlighed, som de fortjener. De har altid mad og vand i nærheden, og det er til at komme til.

Vi havde så oprettet en annonce ( eller jeg havde gjort det for ham ) Og så læste jeg så en privat besked, fra en Tina, som gerne ville af med hendes Mille. Vi håber virkelig meget på at hun vil forærre ville til os, da vi også er sikre på vi kan give Mille det allerbedste. Men i kan jo kigge forbi hende, og krydse fingre for det? 
http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18777

Hilsen en glad Lene ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endelig fand vi katten :)
Kommentér på:
endelig fand vi katten :)

Annonce