hvad gør jeg ? :( {{forumTopicSubject}}
Nu er katten fuldvoksen og nu det ikke sjovt længere,
min kat har altid været legesyg, og måske en smule for meget glad for at gå på folk, det som om den ikke gider have noget med nogen at gøre (bortset fra når den får mad)
så sent som idag lige for 2minutter siden hoppede den selv op og satte sig på mig, har den ikke gjort MEGET lang tid, og jeg troede den var blevet klogere, men jeg tog fejl, den lå dejligt stille, men så snart jeg rykkede mig lidt eller forsøgte at tage den ned gik den helt amok, jeg har et par rifter og nogen bidemærker efter det forsøg og måtte have en anden til at fjerne den, jeg ved virkelig ikke hvorfor den er så aggressiv.
og det ikke sjovt mere, for det gør sku ondt nu, for den bider til og holder fast så længe den kan, det samme sker hvis man bare kæler med den, indenfor 1minut går den på en.
det er alle den gør det med, hva der galt med den ? den vil bare være alene og går på alt og alle hvis man prøver på det mindste
nogen der ved hva jeg skal gøre ? jeg vil jo helst ikke aflive den, men det er også trist at den er som den er
der er enda flere personer som ikke tør komme her mere pga. katten fordi den har gået på dem uden grund..
feb 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 6
den har altid gjort det, det var bare ikke så slemt dengang, er blevet værre og værre med tiden
feb 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 6
mest inde, men ude om natten og inde om dagen, medmindre den selv vil ud, legekammerater ved jeg ikke, men den har tit skræmmer som jeg går ud fra er efter slåskampe med andre kattem og dyrlægen har den været til nogen gange pga. skræmmerne den har fået, men ikke for det her.
hva den får at spise ved jeg faktisk ikke helt, da jeg ikke gør det, men almindelig kattemad
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 16
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Læs selv på http://www.kattens-vaern.dk/
øverst oppe til højre er der et søge-felt. Skriv "agression" og der kommer links med beskrivelse af forskellige former for aggression.
Hvis katten ikke er kastreret, så vil det nok være en rigitg god ide.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 24
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 1 Svar: 113
Så jeg forstå godt hvis "anonym .´" ikke har gjort noget før nu, da det jo ikke har været noget problem for hende før nu.
feb 2007
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 24
feb 2007
- Hvis man ikke kender hende og hun ikke kender personen, så skal man passe på, for hun har det med at passe meget på sig selv og os..
Men ellers er hun en dejlig kat, det gør heller ikke så meget at hun ikke springer op på skødet af en, da hun er en meget langhåret hvid kat som fælder MEGET!
hvad gør jeg ? :(