{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

hvad gør jeg ? :( {{forumTopicSubject}}

Nu er katten fuldvoksen og nu det ikke sjovt længere,
min kat har altid været legesyg, og måske en smule for meget glad for at gå på folk, det som om den ikke gider have noget med nogen at gøre (bortset fra når den får mad)
så sent som idag lige for 2minutter siden hoppede den selv op og satte sig på mig, har den ikke gjort MEGET lang tid, og jeg troede den var blevet klogere, men jeg tog fejl, den lå dejligt stille, men så snart jeg rykkede mig lidt eller forsøgte at tage den ned gik den helt amok, jeg har et par rifter og nogen bidemærker efter det forsøg og måtte have en anden til at fjerne den, jeg ved virkelig ikke hvorfor den er så aggressiv.

og det ikke sjovt mere, for det gør sku ondt nu, for den bider til og holder fast så længe den kan, det samme sker hvis man bare kæler med den, indenfor 1minut går den på en.

det er alle den gør det med, hva der galt med den ? den vil bare være alene og går på alt og alle hvis man prøver på det mindste

nogen der ved hva jeg skal gøre ? jeg vil jo helst ikke aflive den, men det er også trist at den er som den er smiley

der er enda flere personer som ikke tør komme her mere pga. katten fordi den har gået på dem uden grund..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad gør jeg ? :(
  • #1   4. mar 2008 ja det er katten i profilen..

den har altid gjort det, det var bare ikke så slemt dengang, er blevet værre og værre med tiden

• #2   4. mar 2008 Natascha F

mest inde, men ude om natten og inde om dagen, medmindre den selv vil ud, legekammerater ved jeg ikke, men den har tit skræmmer som jeg går ud fra er efter slåskampe med andre kattem og dyrlægen har den været til nogen gange pga. skræmmerne den har fået, men ikke for det her.
    hva den får at spise ved jeg faktisk ikke helt, da jeg ikke gør det, men almindelig kattemad

• #3   4. mar 2008 Altså jeg havde en kat engang som også gik amok på alt og alle lige pludeselig,undtagen når den spiste, vi troede det var fordi den var sær, men det viste sig faktisk at den var syg, den havde noget med tarmene.

• #4   4. mar 2008 Det kunne godt lyde som kæle-agression, men det kan også være fordi katten har ondt, er understimuleret el. noget helt tredje eller fjerde...

Læs selv på http://www.kattens-vaern.dk/
    øverst oppe til højre er der et søge-felt. Skriv "agression" og der kommer links med beskrivelse af forskellige former for aggression.

Hvis katten ikke er kastreret, så vil det nok være en rigitg god ide.

• #5   4. mar 2008 "aggression" se'fø'li'

• #6   4. mar 2008 Jeg undrer mig lidt over den altid har gjort det og du ikke har stoppet det noget før =/

• #7   4. mar 2008 Miss J smiley . -> Min kat Twiggy er heller ikke en kæle kat og hun kan godt blive sur hvis man ikke holder op eller kommer for tæt på. Jeg har ikke gjort noget ved det, da jeg ved hvonår man skal holde op. Hun er jo på ingen måde ond eller noget, hun vil bare gerne være sig selv.
    Så jeg forstå godt hvis "anonym .´" ikke har gjort noget før nu, da det jo ikke har været noget problem for hende før nu.

• #8   4. mar 2008 Men som de andre siger, så kan det måske hjælpe hvis det blev neutraliseret.

• #9   4. mar 2008 Kristina - det heller ikke fordi jeg siger det er dumt ikke at gøre noget ved det, jeg forstår det bare ikke helt smiley Jeg er nok også mest til katte der vil aes osv og bare går når de ikke gider mere smiley

• #10   4. mar 2008 Min kat, er meget mystisk.
    - Hvis man ikke kender hende og hun ikke kender personen, så skal man passe på, for hun har det med at passe meget på sig selv og os.. smiley
    Men ellers er hun en dejlig kat, det gør heller ikke så meget at hun ikke springer op på skødet af en, da hun er en meget langhåret hvid kat som fælder MEGET!

Kommentér på:
hvad gør jeg ? :(

Annonce