1.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tigermælk?? Tigermælk??

Nu har jeg været lidt rundt og søge inde i forum på tigermælk.. men har nogen spørgsmål som jeg ikke har ku finde svar på!! Er det godt og gi en kat på 10 måneder?? Freya er virkelig så tynd så tænkte det måske ku være en løsning!! Hvor meget må de få af det??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tigermælk??
  • #1   6. mar 2008 giv hende hvad hun vil have og spise.... gjorde jeg med min hunkat som også var meget tynd... finde evt. nogle af de foder produkter med meget fedt i...
    Rc: babycat, kitten, exigent, sensible...
    Hills: kitten
    alt hvad du kan skovle i katten af kogt kylling osv...
    tjaa det hjælper da i det fleste tilfælde.... og min hunkat ville ikke røre tigermælk... hehe
    Find forskellige killingefoder produkter.. kan være det hjælper...

• #2   6. mar 2008 Vi har virkelig prøvet med alt muligt til hende.. derfor ville jeg gerne prøve om det ku hjælpe med tigermælk, de kan jo ikke skade og prøve!! Men tak for dine foreslag:o) Kan da altid lige kigge på dem osv. Vi har oz Ticcie som er 1 år og 10 måneder, både Busei og Freya har overhælet hende i størrelse, undre mig over hun kke blir større, men Freya er bare tyndere end hende, så ville da lige prøve det, det ville være rart de ku få lidt sul på kroppen, specielt Freya hvis hun ska have killinger!!

• #3   6. mar 2008 <mener du så det er en dårlig ide??

• #4   6. mar 2008 okay.. troede bare det var til mager katte i det hele taget!!

• #5   6. mar 2008 hehe..vores lille pige er også tynd i det..men hun æder alt muligt fedt

I morges stjal hun min mad med rejeost...hold da op..aldrig har jeg set en kat spise så hurtigt. Hun nærmest rullede sig i det og så har hun ellers gået og hygget sig emd at slikke det af sig selv i løbet af dagen. Skøre kat.

Ellers får de hills vådfoder, de er vilde med alle de forskellige slags til killinger. Også råt oksekød i små mængder er en livret.

Vi har så bare en lidt rund herre også, så jeg prøver at fodre hende lidt ekstra, men han er så madglad at jeg sjældent slipper afsted med det.

Men man kan sige at selvom hun er meget slank, så har hun en god appetit, fin afføring og er frisk og frejdig og så jeg er ikke bekymret.

Killinger ville jeg nok ikke få på en meget tynd kat, for selvom hun er sund så kræver det en hel del overskudsenergi at skulle være missemor til en flok killinger.

• #6   6. mar 2008 Gir råt kød ikke orm???

• #7   6. mar 2008 Okay det troede jeg bare, min katte har aldrig fået råt kød, troede slet ikke sådan noget var sundt!!

• #8   6. mar 2008 okay kan man gøre det med alt kød??

• #9   6. mar 2008 Jeg giver hakket okse med max fedt på 6 %

Jeg tør ikke give med højere fedtindhold da jeg er bange for at maven får tæv af det.

Men det hakkede glider lynhurtigt ned..og så det lidt billigere end en bøf.

• #10   7. mar 2008 Christina.

Har du prøvet med Maine Coon foderet fra RC? Måske det kunne hjælpe, men jeg ville nok også konsultere dyrlægen for at sikre, at der ikke er noget andet til grund.

Kommentér på:
Tigermælk??

Annonce