{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Foder - Han/Hun killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Håber I kan hjælpe mig med et lille dilemma..

Jeg har en Maine Coon hankat som er kastereret, og den får foder fra Royal Canin for kastererede hankatte. Mit dilemma er så, at jeg om ca. 2 uger får en lille Maine Coon mere, dog en hunkilling.
Hvad gør jeg så med foder?
Har ikke lyst til at skille dem ad, og har det bedst med at de hele dagen kan gå sammen og spise sammen...
Jeg bruger ikke Royal Canin babymad, da jeg mener at det ikke er så sund for dem, da Cosmo kastede rigtig meget op inden jeg skiftede til den slags han får nu.
Men har I nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak smiley

Mvh Marlene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - Han/Hun killing
  • #1   6. mar 2008 bland det, en killing har brug for killingekost

selv blander jeg følgende
    persian
    queen
    kitten
    fit
    enigent

alle fra RC

• #2   6. mar 2008 jeg har 17 kastrat huskatte af forskellig alder og køn
    3 kastrat persere / exotic og 3 avlsdyr, 1 killing på 6 md.

• #3   6. mar 2008 lad begge ting stå fremme..
    Jeg foder med Olivers og har både killingemad og adult mad stående fremme.. På Olivers står der også at store katte, som skovkatten med god grund kan spise killingemad til de er 2 år, da de jo skal vokse meget..

• #4   6. mar 2008 Okay. Så I mener godt jeg kan bruge bruge både madet til kasterede katte og så en alm. kilingefoder? altså blande det?

Nogen der evt. kender noget til Hill's?

• #5   7. mar 2008 ja det vil jeg godt mene. Kender ik Hill´s

• #6   7. mar 2008 Hej Marlene.

Jeg ville nok vælge at sætte en skål (eller flere) med hver slags foder. Nogle katte foretrækker det ene og andre noget andet. Hvis du er heldig vil din killing vælge killingefoderet og den andet sit vanlige foder, men som regel er det omvendt!
    Vi har både kastrater og fertile katte, til tider også drægtige og diegivende katte, og vores foder står frit tilgængeligt for dem alle. Vi har heldigvis ikke problemer med overvægt - lige bortset fra vores huskat - men ellers ville jeg vælge at handle på det evt. problem, når killingen er klar til at skifte foder.
    Alternativt kan du måske lave en kasse af en art, hvor du laver et hul, som kun killingen kan komme igennem. Der kan du placere killingefoderet, så den lille er den eneste med adgang dertil. Det ved jeg, at nogle praktiserer.

Mvh Christina

Kommentér på:
Foder - Han/Hun killing

Annonce