{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

KONKURRENCE: ”jeg slikker mig” {{forumTopicSubject}}

Efter et godt måltid mad, en lur eller .. – må man lige slikke sig og blive fin i pelsen igen. smiley

Billede af jeres kat der slikker sig om munden eller slikker sin pels.
smiley smiley smiley

På mit billede slikker Dali sig om munden, med sin lange tunge. smiley

Vi lægger billeder ind i 4 dage - det vil sige fra og med i dag d. 1/10 til d. 5/10 Kl. 20:00

Så stemmer vi i 4 dage fra d. 5/10 kl. 20 til d. 9/10 kl. 20, hvor vinderen vil blive udråbt umiddelbart efter.

1 -- Alle her på KG kan deltage, dog kun med ét enkelt billede hver.
2 -- ALLE kan/må stemme, også selvom man ikke er med i konkurrencen.
3 -- Der er ingen grænse for hvor mange billeder du må stemme på/syntes godt om.
Men.... man må altså IKKE stemme på eget billede.
4 -- Man må ikke redigere i billederne. Altså billederne der er gyldige i konkurrencen fremstår som øjebliksbilleder.
5 -- Billedet SKAL være af ens nuværende el. tidligere afdøde kat/katte.

- Vi giver vores stemmer ved at trykke på "Synes godt om" knappen ved det/de katte billeder vi synes er bedst.
- Den der får flest klik på "Synes godt om" knappen, er den der vinder med ugens bedste katte billede.
- Ugens bedste katte-billede vinder æren af at skulle starte den næste konkurrence.
- Vinderen har 3 dage til at starte en ny konkurrence op, ellers går æren til 2. pladsen.
- Temaerne skal være brugbare for både dem med indekatte og dem med ude katte, så alle kan være med.
- Konkurrence-starteren må gerne deltage med et billede, dog kan denne ikke vinde konkurrencen igen.
- Man kan trykke på billederne så man kan se dem i større billede format.


Kommentarer på:  KONKURRENCE: ”jeg slikker mig”
Kommentér på:
KONKURRENCE: ”jeg slikker mig”

Annonce