{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjek hvordan Fie leger hver aften
  • #1   3. okt 2019 Sådan leger min Lulu også hver morgen, så bliver legetøjet gemt i kludetæppet som så får en omgang. slutter af med vildt løb gennem stuen. smiley smiley smiley

  • #2   3. okt 2019 De tæpper er bare super godt legetøj - ifølge kattene smiley
    Fie er rigtig slemt til at smide dem ind under sengen når hun leger der.

    Fie gider ikke at løbe rundt - for her i huset er der så stor risiko for at få en anden kat med hvis man løber vildt. Og DET gider hun altså ikke. Hun har ikke noget imod de andre katte, men de skal ikke være frækker over for hende. så bliver hun sur.


  • #3   4. okt 2019 Mange af mine klude tæpper er i læder - for kattenes skyld - for de elsker dem i læder - har et liggende over sofaen - En rigtig katteflyde plads. smiley
    Ja jeg kan tænke mig at det er svært at få en vild løbetur gennem huset med alle dine dejlige katte - så har de så mange andre glæder med hinanden smiley


  • #4   4. okt 2019 der bliver taget mange løbeture igemmen huset - gerne 2-3 katte med af gangen. til farer for vi andre
    Men Fie gider det ikke. jo en gang imellem når hun selv vil. men hun er lidt mere fin på den. leger mest for sig selv - maner jo en fin lille dame


    profilbillede
Kommentér på:
Tjek hvordan Fie leger hver aften

Annonce