{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

pigen er sær {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger så er min lille gwennie sær idag. Normalt er hun en mega kælepot der bare elsker at ligge på skødet og blive nusset. Men idag vil hun pludselig gerne ære rigtig tæt på mig, men helst ikke kæle. når jeg nusser hende strækker hun sig og markerer mig lige med kinden, men så går hun sin vej.

Hun er en kat der taler, men kun med sin bror, men idag har hun kigget på mig flere gange og miavet på samme måde som hun gør når hun kalder på Balder. Jeg kan (efterhånden) som regel høre forskel på de forskellige lyde hun laver og disse lyder bestemt som kaldelyde.

Jeg skal have dem begge neutraliseret snarest muligt. Ringer til dyrlægen imorgen, da de har nægtet at gøre det før katten er 6 mdr. Det blir de på fredag.

Mit spørgsmål er så om det lyder som om hun er ved at være kønsmoden?

Begge killinger har fået de store hjørnetænder nu. Hehe..de er næsten for store til munden og de klør for han gnubber hele tiden munden mod mine hænder.

Eller lyder det mere som smerter eller andet?
jeg har været hjemme det meste af dagen og har ikke set noget usædvanligt og hun trækker sig langsomt fra kontakten, ikke brat som om det gør ondt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pigen er sær
  • #1   9. mar 2008 For mig lyder det som en løbetid på vej.

• #2   9. mar 2008 Uha..jeg var også ude i det nok er det, men aner det jo ikke da jeg kun har hørt beskrivelser herinde men aldrig set det selv. hendes mor går i det hendes ejer kalder "stille løb" altså uden at te sig specielt meget, så jeg har været meget obs på gwen.

Kan hendes løbetid trække ham ud i at blive fertil? Altså påvirke ham via hendes nye duft eller noget?

For de er søskende så hvis den kan det så må jeg jo sige til dr.dyr at det haster

• #3   9. mar 2008 Det er jo altid svært at vide om en hankat er klar, medmindre han begynder at strinte.

Han kan meget vel være klar, så jeg ville helt sikkert være MEGET obs. Også få en tid, så hurtig som mulig og håbe på hun ikke når at gå i løb inde, så er det nemlig ikke smart at neutralisere, men så kan du i det mindste få snippet drengn, så han ikke laver ulykker smiley

• #4   9. mar 2008 Stine
    Han strinter ikke. men jeg ringer til dr. dyr imorgen og siger det skal være nu! Mener ikke de har så lang ventetid. Ellers må jeg bare få ham ordnet og vente til hun er færdig med løb.

Vidste jeg skulle have fået det gjort før..pga den varme vinter...men det er jo nemt nok at være bagklog.

• #5   9. mar 2008 Ja, bagklog kan man altid være smiley

Han behøver heller ikke at strinte for at være klar.

• #6   9. mar 2008 De er da besværlige de herrer.
    kan han ikke bare få et skilt i panden når han er klar?
    så behøver hans mor ikke rende og bekymre sig. *G*

håber dr. dyr kan tage dem snart..
    ellers må jeg vel holde dem adskilt indtil da.???
    selvom det smerter mit hjerte da de aldrig går mere end to meter fra hinanden..

• #7   9. mar 2008 forresten stine..
    Wauw hvor er Tizzy lækker!!! sikke dog et ansigt..

Kommentér på:
pigen er sær

Annonce