{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

sele vs. halsbånd {{forumTopicSubject}}

Har lige endnu et spørgsmål ang Thor. Han vil meget gerne ud, men han kan ikke lide at få sele på, han ligger sig enten fladt ned eller på ryggen.
Han acceptere at være ude i halsbånd og snor men det er et elastik halsbånd og han har før hevet sig ud af det og stukket af, så kan man købe et læderhalsbånd uden elastik i og bruge det istedet for selen?
For han nægter at røre sig ud af stedet når jeg giver ham selen på, og har prøvet det mange gange.
Han vil ikke acceptere den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sele vs. halsbånd
  • #1   10. mar 2008 Reaktionen på selen, er den samme her, i hvert fald de første par gange de havde den på..

Da de fandt ud af de kom ud når de fik selen på - så elsker de det, og det kan ikke gå hurtig nok...

Hvor mange gange har du prøvet med selen? og har du vist hva der sker når selen er på?

• #2   10. mar 2008 Jeg har ikke længere tal på hvor mange gange jeg har prøvet at give ham sele på, og har båret ham udenfor og sat ham sammen med min anden kat, men han nægter at bevæge sig.

• #3   10. mar 2008 Hvordan har han lært at gå med sele i forhold til halsbånd? Har du gjort nogen anderledes? Og hvor stramt har du gjort selen i forhold til at han skal vænnes til den?

Og ellers prøv at få ham til at lege - give ham de lækre godbider han elsker således at han ikke forbinder selen med noget grimt.

• #4   10. mar 2008 selen sidder faktisk ikke særlig stramt men tror det er fordi den sidder rundt om maven og ligesom hæmemr hans frihed. Gjorde intet anderledes med halsbåndet end jeg gjorde med selen. Har prøvet at givet ham selen på herinde så han ku vænne sig til den men det hjalp heller ikke. Men jeg tænkte bare at hunde kan jo godt nøjes med et læder halsbånd så burde en kat ikke også kunne nøjes med det?

• #5   10. mar 2008 HEHE Victoria ligner en loppe når hun får sele på......

• #6   10. mar 2008 Man har jo fundet ud af at også sele til hund er bedre end halsbåndet da selen ikke lægger tryk på halsen, men giv ham tid og se om ikke det kommer stille og roligt han skal måske bare have lidt længere tid inden han synes det er ok.

• #7   10. mar 2008 Jeg lod dem kun have sele på i kort tid tid inden jeg tog dem ud... Synes de skulle vide ret hurtigt hva det positive i selen var og som sagt så kommer Mikkel løbende hver gang selen kommer frem og bliver døren ik åbnet hurtig nok, så ligner han næsten en hund som virkelig er utålmodig og skal ud og tisse smiley

• #8   10. mar 2008 når de har sele på skal man distrahere dem. få dem til at tænke på noget andet en selen. det var virket på mine når de skulle til at have sele på. vi har ingen problemer over hovdet..

• #9   10. mar 2008 Vi har seleog halsbånd af samme mærke, og halsbåndet er ikk med elastik da vi ikk tager chancen for hun kan stikke af.

• #10   10. mar 2008 Så hvis jeg prøver igen skal jeg give ham godbidder osv men udenfor så han forbinder selen med en hvis frihed?

Kommentér på:
sele vs. halsbånd

Annonce