{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

ang katte vasken {{forumTopicSubject}}

ja jeg sad lige og læste det andet indlæg med hvordan man vaske en kat, og har dertil et sprøgsmål:

Den anden dag vaskede jeg min ene maine coon Funkyflower, da hendes pels virkelig virkede beskidt og på en måde fedtet efter uttalige have mudder besøg he he. jeg vaskede, brugte noget balsam også, fra Jehob tror jeg det hed. Og føntørrede og redte igennem til sidst. Hun duftede og var lækker blød bagefter. Dagen efter var hendes pels helt klasket sammen, og hun lignede noget katten havde slæbt med hjem smiley

Hendes pels så endnu mere fedtet ud, og ja.. puha..

Hvad kan jeg gøre? Vaske hende igen i noget andet? Eller bare vente til det naturligt selv opretter sig??

Nogle gode råd ?

Mvh Christina og en klasket kat :-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang katte vasken
  • #1   13. mar 2008 Det lyder som om, hun ikke er blevet skyllet godt nok...

• #2   13. mar 2008 kan det være årsagen? Hmm synes ellers jeg skyllede og skyllede i 100 år.. smiley
    Hvad kan jeg gøre nu? Skylle hende bare i vand? Det er ca 5-7 dage siden hun blev vasket.

• #3   13. mar 2008 hvis du læser på det link der var i den tråd, kan du bl.a. læse, at man ikke må bruge balsam til langhårede katte, da det netop får pelsen til at klaske sammen...

det er i hvert fald et link jeg vil anbefale smiley

• #4   13. mar 2008 charlotte B

det passer ikke ang. balsam til langhårskatte.. jeg har perser katte, som er den eneste langhårs race ( de andre racer er semi langhår)

Det hele kommer an på hvilke produkter du baruger og hvordan du bruger dem..

Jeg bruger fx 3 forskellige produkter når jeg har min perser i bad.

Først så affedter jeg hende, så bruger jeg en god shampoo og derefter slutter jeg af med en god balsam..

Jeg bruger produkter fra pitstop der hedder pet silke..

Min perser er altid fantastisk i pelsen.

Man skal dog være ob s på at når man føønner sin kat, at den bliver 100% tør det er vigtigt.. ellers kan man starte forfra dagen efter..

knus

Kommentér på:
ang katte vasken

Annonce