{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Aslan fortæller: {{forumTopicSubject}}

Mor blev oppe i går til midnat og så fjernede hun min tørkost, mærkeligt det er aldrig sket før. Hun nussede mig godnat og vi fulgtes ud på badeværelset, hvor vi gør os klar til natten. Mor børster tænder og jeg tager lige min sædvanlige tur ind bag toilettet - ved at mor ikke vil have det, så det er rigtig sjovt.

Klokken 6.00 lyder den der lyd, som gør at min far rejser sig og står ud af sengen. Jeg hopper glad foran far ud i køkkenet stiller mig foran køleskabet og venter: Skønt tid til min morgenguf! .....Øh jeg venter og jeg venter..... venter og venter..... "Hallo far, hvad sker der? Sover du endnu? Hallo". Der sker INTET!

Ind til mor i sengen - op og stå på dynen og mere ihærdig end jeg plejer "spinder" jeg mor ned i hovedet. Mor fornemmer straks hvad det er jeg vil. Ummm hun klør mig lidt bag øret og hvisker: "Åh lille skat jeg kan ikke give dig noget!". Jeg lader mig falde og vælter om på ryggen, for maven skal også lige kløes. Mor står op og jeg overhaler indenom og hopper fornøjet ud i køkkenet - mor siger jeg hopper som et glad lille gedekid en varm sommerdag på engen - nu må der være mad, for mor plejer jo at lade lidt falde af når hun smør madpakker. Jeg stiller mig med poterne på mors ben, men intet sker. Mor ser slet ikke på ned på mig som hun plejer. "Hmm mon mine slaver går i søvne, jeg prøver lige at vække mor. Et par skarpe negle må da gøre underværker, man skal vel have sin mad!". "Nej lille skat!" siger mor - "NEJ!" hvad mener hun med det? Nå men så kan jeg da bare lege lidt, måske kan det få mor til at forstå at dagen er begyndt.

Klokken 8 tager mor vandskålen og hun sneg sig ind på kontoret, hvad lavede hun derinde??????

Nå mor leger lidt med mig da hun har været i bad, nogle ting er da som de plejer. Så siger hun: "Nå Aslan det er vist ved at være på tide at gøre sig klar!". Mor finder min blå transportkasse frem og jeg går ind i den. Jeg piver lidt da mor begynder at køre, det plejer far nemlig at gøre så....... Mor snakker hele vejen til bilen standser og hun tager min kasse ud. Jeg kender godt det her sted, her har jeg været mange gange. Mor virker lidt ked af det, for hun har ikke været her siden vi ikke fik Malou med hjem, men hun smiler hurtigt igen og nusser mig. Jeg gør mig rigtig til; spinder og nyder at blive nusset og beundret.

Jeg kommer ind til den søde Dr.dyr som også nusser og roser mig. Hun vejer mig som hun altid gør og siger at jeg er vokset - 2,4 kg ja som jeg kan........Pludselig stikker hun en pind ind i mit øje og min mund, det kan jeg ikke lide.

Så snakker de om at jeg ikke kan blive bedøvet fordi jeg ikke er helt rask og skal have medicin.

Mor kører mig hjem og tager på arbejdet. Da hun kommer hjem har hun købt fire afghanske tæpper og imens hun ruller dem ud, snakker hun med far om at jeg "ikke fik dem fjernet, fordi jeg ikke er rask endnu!". Lærke spørger mor om det er "kronjuvelerne", mor ryster på hovedet af ordet men siger "Ja det er hans kronjuveler vi snakker om!". Jeg ved ikke hvad mor mener med kronjuvelerne, men det lyder ret værdifuldt og dem ville hun tage fra mig. Det må hævnes hende så jeg overfalder hendes nye tæpper, selv om jeg aldrig har rørt de andre ægte tæpper i huset. Mor kigger på mig og griner og siger: "Du er hvis en rigtig fræk dreng, fordi du slap, men det er kun en stakket frist!"

Hmm. gad vide hvad det er hun mener jeg skal miste som jeg altså ikke mistede i dag????????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aslan fortæller:
  • #1   14. mar 2008 super sjov historie og stakkels stakkels aslan kom ud på en køretur helt uden grund.
    Mai du har et fantastisk fortæller-gen, dejlig historie fra det virkelige liv


  • #2   14. mar 2008 Kære Aslan;o)

    Sikke dog en dum mor du har,hun er da så fatsvag;o)

    Wauw et stunt med sygdom du fik sat ind der.Nu håber jeg så at du snart bliver frisk igen,men la være med at fortælle hende der mor om det.
    Min mor taler også om den dersens dyrlæge og noget om jeg ikke må få mad nogle timer og skal sove osv osv....Jamen jeg kan ikke leve uden mad??????????

    Puha Aslan,håber du holder mig opdateret om det her..

    Drengedask fra Mega ;o)


  • #3   14. mar 2008 LOL.

    Ja du fik da ret i at i aften vil Aslan hoppe rundt. Men altså han sultede uden grund og mor her var så bekymret uden grund!

    Æv troede altså at vi var over alt det sjov med pencilin og prøver!

    Gad vide hvornår min lille dreng bliver rask og når han gør ja så "straffer" jeg ham ved at "snippe snippe". Han er heldigvis lykkelig uviden om hans grumme mors hensigter og ikke om jeg fatter, hvorfor han går amok på mine nye tæpper. Det er helt vildt.


  • #4   14. mar 2008 Mega.

    Øh hvad er det lige min mor vil gøre ved mig. Nix jeg fortæller hende ikke hvis jeg bliver rask. Ikke tale om, jeg fik ingen mad og jeg er brite......jeg ELSKER mad!

    Problemet med min stunt med sygdom gør så også at jeg stadig skal leve som ungkarl og derfor gør det ikke så meget at jeg stadig er fertil.....Øh hvad betyder fertil og kronjuveler? Det lyder altså vigtigt! Fornemmer at vi mænd må stå sammen!

    Potedask fra Aslan.


  • #5   14. mar 2008 Det er da super godt skrevet Mai. Man kan jo slet ikke lade være med at smile smiley

  • #7   14. mar 2008 ROFL. Jamen Anne du mangler da helt klart en brite og de fåes skam i sorte, også røde og helt andre farver.

    Og der var en, og der var to, og der var tre....Har I aldrig set Anne P´eees katte. I tror hun ikke stoppe kan men hun lover skam sin mand at det kun var en, og der var to og der var tre og der var fire..............


  • #9   14. mar 2008 Oooorrrrh hvaaaad Aslan.

    Jeg kan huske, da min madmor for en del år siden gjorde det samme. Hun virkede underlig og lidt fraværende, og jeg kunne dælme ikke forstå hvorfor hun var så underlig.

    Da jeg så kom over til de der underlige mennesker, du ved - der hvor alle de mærkelige og fremmede lugte er, så fik jeg et lille prik i nakken - og mor var der ikke. De havde simpelthen kidnappet mig, så hun ikke kunne være der smiley
    Men eg fik det der prik i nakken, og så blev eg så underlig træt.
    Det sidste jeg husker er, at en sød pige nussede mig i nakken, men så faldt jeg i søvn. Da jeg vågnede, havde jeg en underlig fornemmelse af noget manglede.

    eg hørte dem snakke om kronjuveler, men jeg ved ikke hvad det er, for jeg har da alt i behold endnu.
    Posen hænger stadig bagi, så det kan ikke være den..??

    Men da jeg kom hjem, havde jeg en skøn fornemmelse, for jeg var ikke så ophidset på de andre katte - underligt ikk??
    Nå men eg havde slet ikke lyst til at vise de andre katte hvor jeg er boss, så min madmor snaaaakkede om at mine hormoner var faldet til ro.. PAAAH ... Hun aner ikke hvad hun snakker om, for mine hormoner er da helt normale. De er da bare rolige...

    Ja de mennesker er sq for underlige en gang imellem.

    Men tag det helt roligt, for hvis det er der du skal hen, så er der en super sød pige der nusser dig i søvn - og det er ikke så slemt endda ;-))

    Potedask fra Junior..




  • #10   14. mar 2008 Åhhh.... Annette du kan også :O)

    Hvor sødt smiley


  • #11   14. mar 2008 Hov glemte lige at vinge af :O)

  • #12   15. mar 2008 Junior.

    Jeg er jo en charmetrold så selvfølgelig nusser pigerne mig. Se bare hende den søde dame i går og så ender det med at hun stak mig i øjet. Kvinder siger jeg bare!

    Prik i nakken siger du? Det lyder altså ikke rart, men jeg skal vente et par måneder siger de, hvis bare jeg viste hvad jeg ventede på, men hey "hormoner" lyder sjovt så fint nok med mig.

    Potedask Aslan.

    Hæ-hæ. Fik rigtig afreageret på mors nye tæpper. "Så kan hun lære det!".


  • #13   15. mar 2008 Ja 1959,25 kr fattigere og så er han ikke engang neutraliseret, altså altså. *S*

    Næste gang jeg skal have killing, så skal h*n altså være neutralisere inden h*n kommer hjem. for det her har jeg da slet ikke mave til. Havde så ondt af mit lille pus og så sender de os bare hjem med uforrettet sag. Men der er da heldigvis et par mdr. til "næste gang".

    Aslan skal dog til kontrol igen om 10 dage og jeg håber virkelig at prøverne fra i går er negative. Denne gang testes han for Calici/Herpes/Chlamydia!

    Får det aldrig en ende det her??????? Jeg tænker ikke det økonomiske i det, men hvornår får min lille nus lov til bare at være den lækre bamse som han jo vitterlig er uden alt det sygdom????????? Han har altså fortjent at få det godt!


Kommentér på:
Aslan fortæller:

Annonce