{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

jakob H
jakob H
Tilmeldt:
11. okt 2019
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6

Hjælp Killing på speed.... {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker go aften her fra nå lad mig komme til sagen jeg har lige fået en killing (i Onsdags og ja hun spiser fint og drikker og bruger kattebakken uden problemer) hun er ca4-5 så ja hun er ikke så gammel i nu men først aften var der ikke noget problem hun er tyven der elsker at kæle og putte men om aftenen om kring det her tidspunkt jeg poster det her ville hun bare fise rundt i hele hytten bor på 39m2 så ja det er en lille lejlighed men der er plads til os bække og har prøvet at lege med hinde hun finder dog kun intrasse i den ende man holder en drille pind på men er der noget jeg kan bruge uden problemer og ja hun er min første killing og har det hele under kontrol udover når hun Rander rundt på speet kan ikke en gang kæle med hinde uden hun zoomer afsted igen og det gør hun i ca 10-30 min også kommer hun op og ville kæle også gør hun det ved en 23:30 tiden igen men tænker bare om det er fordi der er noget jeg gør forkert eller hvad der sker ?? Eller er hun bare hyper aktiv om aftenen hun har ikke vække mig i nu og sorry for den lange smøre (@_@)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Killing på speed....
  • #1   11. okt 2019 Hun er ca. 4-5 hvad?

    Dit indlæg er meget svært at læse, men det lader til, at du har fået en helt normal killing. Katte er nataktive.


  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #2   11. okt 2019 Måneder sorry

  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #3   11. okt 2019 Det er også mit første opslag plus er på mobilen smiley

  • #4   11. okt 2019 Tillykke du har fået en helt normalt killing.
    der er bare gang i den i den størrelse. Og sjovt nok så altid når vi andre næsten skal til at gå i seng. De har meget energi og nogle gange virker det bare for meget. men det er helt normalt.
    man kan dog oftes se frem til når de er omkring 1 års tid at de så stiller lidt af på det vilde. især hunkattene. de bliver hurtigere "voksne". hankattene derimod kan godt være vilde i flere år...

    det hele er jo så nyt for både dig og hende
    så i skal finde ud af at få planlagt dagen


  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #5   11. okt 2019 ok super ville hellere ikke af med hinde af den grund da bare rat lige at høre at hun er som hun skal være (????))

  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #6   11. okt 2019 og tak for den information andgånde det med at hun bliver mere rolig med alderen

  • #7   12. okt 2019 Når hun er ca ½ år vel, så bliver din tålmodighed sat på prøve smiley En kat bliver også teenager - og det er krævende når det står på, for så skal der afprøves grænser, løbes endnu mere rundt i huset, men bare rolig - det går over smiley

    Tillykke med din nye, sunde og kvikke lille killing smiley


  • #8   12. okt 2019 Hmm tjah, begge mine på 3,5 synes stadig det er sjovt at susse rundt nogle gange XD og min mors på 8 år synes også nogle gange han skal spæne rundt (trods at være udekat).
    Men det er meget normalt smiley
    Mine er ellevilde med legetøj der hedder DaBird/Purrsinourhearts fjer vedhæng, der kan man virkelig få dem kørt flade


  • #9   12. okt 2019 Helt enig i, at det lyder normalt smiley Tinka, som nu er 1 1/2 år, vil også rigtig gerne lege med os om aften. DaBird er virkelig god, og her bliver den brugt på mange måder, både i luften, snigende hen ad gulvet eller rundt om en kurv eller et bordben. En papkasse - med eller uden huller i - er helt fantastisk til aktivering, og gerne flere sat ind i hinanden, hvor legetøjsmus eller godbidder kan gemmes. Tinka kunne bruge lang tid på den slags udfordringer da hun var killing - ja det kan hun faktisk stadigvæk smiley Vi lægger legetøj eller godbid så det kun lige balancerer på papkassen, så falder det ned i ved den mindste berøring. Ja, den leg kan stadig få Tinka til at brænde en masse krudt af smiley

  • jakob H
    jakob H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #10   12. okt 2019 ok mange tak for alt information og det med at hun er kvik passer meget godt da hun var tæt på at få bidt hindes snak pose op xD så ja den står et sted hun ikke helt kan nå i nu (tror jeg) må få kigget på det mærke i nævnte i næste måned smiley

Kommentér på:
Hjælp Killing på speed....

Annonce