{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

på besøg m. Mille??? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

har lige et lidt underligt spørgsmål.... vi har lille Mille på 5½ måned som vi er super glade for. vi har så snakket om at vi kunne tage hende med ud til mine svigerforældre når vi var på besøg derude, da de selv har to katte og så kunne de lege..... men er det synd for Mille at tage hende med derud? - hun skal jo hjem og være alene-kat igen herhjemme.... eller er hun nok ligeglad og bare glad for at lege med nogen?
- er det en god eller dårlig ide?

mvh Maria og Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  på besøg m. Mille???
  • #1   16. mar 2008 hm... jeg gjorde det samme med min kat,da jeg fik den.. Den elskede at komme med, desværre ville mine forældres kat ikke lege med den overhovede.. Nu har jeg to katte og de kommer med ned til mine forældre hver gang jeg skal overnatte der. De elsker det og hvis man bare vænner dem til at køre bil i en tidlig alder, så bliver køreturen ikke så slem.
    jeres problematik ligger dog i, at i er bange for at hun vil savne at have flere katte omkring sig, når hun kommer hjem. Det tror jeg måske i kan have ret i.

    3 md efter jeg fik min første kat, købte jeg en legekammerat til den og det har været den bedste beslutning. De er de bedste venner og så behøver jeg ikke at have dårlig samvittighed over at de er alene hjemme om dagen .De leger og sover sammen..
    Det er ikke et større arbejde at have to og de kan jo begge tage med på tur, hvis i har to transportkasser.


  • #3   16. mar 2008 ja de skal selvfølgelig vænne sig til hinanden. mine forældres kat kommer aldrig til at kunne lide mine, men de kan da være i samme stue under opsyn..


  • #4   16. mar 2008 ved godt at det kan være at de ikke kan enes, men vi tænkte at man jo kunne prøve og hvis de kunne enes kunne de lege sammen og hvis ikke så tog vi hende bare hjem igen og lod være med at tage hende med igen.

    Trine Leth J. - desværre må vi kun have en kat her hvor vi bor, ellers havde vi helt bestemt også anskaffet os en mere.......


  • #5   16. mar 2008 hm i kan ikke forklare jeres udlejer fordelen i at have to? Det har jo ikke betydning for hans lejlighed.. jeg snakkede med mine udlejere - faktisk måtte jeg slet ikke have kat, men de er heldigvis til at snakke med..

Kommentér på:
på besøg m. Mille???

Annonce