{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Frygtløs ben.. Stadig ikke helet.. {{forumTopicSubject}}

Jeg begynder at spørge migselv.. hvad gør JEG forkert?..

Han får hills. han har altid ren vand.. Hår vetaminer og meneraler. Har været.. utalligegange til dyrelæge.. jah.. lige pt kender ejg faktisk ikke prisen.. er bare begyndt at få en fast ugenlig pris fra dyrelægerne.
Frygtløs halter endnu..
Der har nu været 3 dyrelæger på ham. Med røgent også. Men de kan intet se. Så de synes jeg spilder deres tid mere eller mindre. Han er stoppet på sin kur igen. Og halter endnu..
Jeg ved simplethen ikk hvad jeg skal gøre :(.

Vil heller ikke have ham til at lide : /.

Åh nu græder jeg igen :(.

Det simpelthen så frygtligt bare at kunne stå og se på uden at kunne gøre noget.

Nogen der har ideer til hvad jeg NU kan gøre? smiley ud over at finde en dyrelæge meget langt væk som kan kige på ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frygtløs ben.. Stadig ikke helet..
  • #1   17. mar 2008 jamen lider han ? for hvis der intet er at se på røntgen og hvis han har det godt - så kan det jo være han blot er blevet halt og at det er som det er ?

hvis han ikke har ondt og er glad - så er tingene jo så gode som de nu kan være med hans skavank.?

hvis han lider og der ikke er nogen påviselig årsag og der ikke er noget at gøre, så må du jo bide i det alt for sure æble og sige farvel...

hvis du gerne vil have en mening fra en meget pålidelig dyrlæge, så er min families dyrlæge i Ålsgårde Klavs Olesen i hvert fald god for en second opinion man kan regne med og han er ikke blandt de allerdyreste..

Såfremt du har gjort alt hvad du kan - nu siger dit indlæg jo ikke så meget om det miljø han færdes i til dagligt - så kan du jo ikke gøre mere... så har du gjort det du kunne og så er naturen bare i sit onde hjørne...

men hvis du spørger mig, så er det bedste du kan gøre at finde ud af om han er smertefri og glad - og kan du svare ja til begge dele - jamen så har du gjort det rette...

god bedring

Knus og Miauws..

• #2   17. mar 2008 Hmm, stadig ikke rask?

Nu ved jeg godt du ikke vil have dette svar, men jeg synes stadig at du skal tage ham ind til KVL/LIFE i Kbh.
    Få evt. røgntenbillederne fra de andre dyrlæger, så skal du ikke bruge penge på det til at starte med.

Hvis det var min VILLE jeg uanset hvad finde ud af hvorfor han halter, om det så betyder en dyrlæge langt væk ja så gjorde jeg det. Du ved jo ikke om han har smerter, selvom han opfører sig normalt. Jeg ville ikke acceptere det.

Held og lykke med ham.

• #3   17. mar 2008 Du kan få din dyrlæge til at give ordinere noget smertestillende til din kat, (Rimadyl, Romefen eller helst flydende Metacam), og holder han så op med at halte, <b>ved</b> du med sikkerhed, at han halter, fordi han har smerter.

Ellers ville jeg, som andre også foreslår, få en anden dyrlæge til at undersøge ham. Jeg vil foreslå Ken Lindeblad på Fakse Dyrehospital. Han er ekspert i led og knogler.

• #6   17. mar 2008 Felis har selvfølgelig ret i, at problemet kan ligge i Frygtløs' skulder (eller hofte), men er det også undersøgt, om han kan stritte med tæerne på det ben, og om han en øm, hvis I nulrer hans pote? Han <b>kan</b> måske have trådt et eller andet op i poten, som ikke er til at se, f.eks. en torn eller en glasskår.

Han lever jo i forvejen livet farligt, den lille fyr. Eneste overlevende i kuldet, du taber en gryde lige ved siden af ham, så falder han i wc'et, og hunden er voldsom mod ham.

Men halte gør han ikke uden grund!

• #7   17. mar 2008
    Hunden har ikke længe været voldsom.
    Han halter ikke frygteligt.. men halter.. Og det burde ingen .
    Har får ikke mere opmærksomhed end før.. eller jo lidt. Men burde ikke være derfor.

Kommentér på:
Frygtløs ben.. Stadig ikke helet..

Annonce