{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Bier og hvepse {{forumTopicSubject}}

Hej. Min killing på lidt over 7 mrd. fanger impulsivt insekter i luften. Hvad nu, når der kommer bier og hvepse? Jeg går ud fra at det kan være dødbringende for hende. Måske ved katte instinktivt at de skal holde sig fra dem? Er der nogle der har viden om dette?
Hilsen Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bier og hvepse
  • #1   17. mar 2008 tror nu ikke du skal være så bange for din kat, de skal nu nok overleve det, har haft katte der ikke kunne lade være med at fange dyr os.

    tror faktisk sådan en kat er rimlig modstandsdygtige, har haft en kat der er blevet bidt af en hugorm, som ikke tog skade af det


  • #3   19. mar 2008 Hej - og tak til jer begge for svar!

    Jeg har haft kat tidligere, og har aldrig rigtigt tænkt over det før. Nu er jeg blevet ældre og har fået en killing, og så kan jeg komme til at bekymre mig om sådanne ting. Jeg satser så på, at hun ikke æder dem. Godt at vide, at de ellers godt kan tåle stik.
    - og Anne jeg har en Epi-pen, men den er nok lidt for voldsom til en kat smiley Mon ikke at risikoen for at hun er allergisk er så lille, at det ikke er den største fare for hende.
    Jeg vil prøve at gå foråret i møde med oprejst pande.

    Mange hilsner fra Gitte




Kommentér på:
Bier og hvepse

Annonce