{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Min nye kat.. {{forumTopicSubject}}

I tirsdags d. 18/3 der fik jeg og min mand en bette hun misser 'Jasmin'..
Vi må i virkeligheden ikke ha kat for vores husejer, så 7 9 13.. Hun var efterladt ude på mit arbejde, det bette pus.. Og har boet i vaske tøjet og ved bagdøren til køkkene i flere dage og bare søgt efter mad og kærlighed..
Hvordan kan nogen finde på og efterlade såen en stakkels mis.. ?? :o(
Hun har helt klart været inde mis, og været van til mennesker.. Og ja, kan man bare lade såen en bette mis være, nej. Min mand og jeg ku bare ik stå for hende, så nu er hun vores bette tøs..

Nogen af jer andre der har prøve det samme??
Og hvad ville i ha gjordt hvis det havde været jer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nye kat..
  • #1   21. mar 2008
    Hvad jeg ville have gjort?
    Først ville jeg efterlyse evt. ejere, og tjekke efterlysninger på www.dyrenes.beskyttelse - det kan jo være, at katten er blevet væk hjemmefra. Hvis det ikke gav resultat ville jeg have indleveret hende på dyreinternatet - for mine katte ville næppe synes om at der flyttede en fremmed kat ind.


  • #2   21. mar 2008 Og så vil jeg da lige ønske jer tillykke med jeres nye kat.

  • #3   21. mar 2008 Hun er ik savnet nogen steder, da der er blevet tjekket ved mit arbejde.. For vi kan ik ha såen en kat rende rundt derude..
    Hehe ja, det er det heldigt at vi jo så ik har andre katte og hun er bare så skøn.. Hun var dog ik helt renlig, så det arbejder vi på..

    Tusind tak, vi er os rigtig glade for hende :o)


  • #4   21. mar 2008 hvis jeg ikke allerede havde mine 2 drenge ville jeg havde gjort præcis det samme...

    alternativt afleveret hende på et internat smiley

    personligt synes jeg i gjorde det helt rigtige og glæder mig på missers vegne over at den nu har fået en dejlig mor og far... det er altid så rart at læse smiley

    Har selv stået i samme dilemma engang med en lille killing der ikke har været mere end 10 uger gammel, men det var nede i det sydlige Polen på en bilferie, så der var mine hænder bundet... havde jeg på nogen måde kunnet var den lille skat kommet med mig hjem... jeg var parat til at aflyse ferien og køre direkte til DK... - men det var jeg lidt ene om..

    gæt hvad jeg tænkte på resten af ferien..

    TIllykke med jeres nye missepige smiley

    Knus og miauws fra Ramses, Sethi og deres mor smiley


  • #5   21. mar 2008 I skal nok tænke på at få hende neutraliseret. Dels så kan fertile katte godt finde på at tisse rundt omkring, dels så kan hun jo være blevet parret, så jeg ville i en fart bestille tid hos dyrlægen - så kan hun også blive tjekket for evt. blærebetændelse. (urenlighed kan være et tegn på urinvejslidelser)
    Hvis hun ikke er vant til grusbakke, så er det nok bedst at bruge en åben bakke - læg noget jord ude fra haven øverst.
    Held og lykke med at få hende helt renlig.

    hun er i øvrigt rigtig fin - ligner min Bruno smiley


  • #6   21. mar 2008 Miss T:

    Takker :o) Ja jeg synes os selv at vi har gjordt det rigtige og min mand og jeg er selvfølelig rigtig glad for hende.. Hver aften så ligger hun og putter mellem min mand og mig.. Og ja, så snart vi bare sætter os, så ligger hun op af os..


    Hun er virkelig så skøn.. De spørger os hver dag på mit arbejde, hvordan det går med hende :o)
    Hun mangle jo lidt mad osv + hun har et stort sår lige ved siden af numsen, som der os bliver behandlet


  • #7   21. mar 2008 Tinka D:
    Takker for dine råd..
    Hun har lært og tisse i bakken, så det er altid fremskridt.. Hun har os en åben bakke :o)
    Ja hun er en rigtig fin bette tøs.. Ska lige ha taget lidt flere og bedre foto :o)


  • #8   21. mar 2008 Lonnie B
    Hehe ja det gjord den næsten.. Men han bliver nok ik så glad for at vi har hende i huse, griner.. Men ja, jeg ender nok i samme situation som min moster har gjordt i hendes lejlighed, at jeg sidder på toilette med kat osv, for at skjule hende, når hus ejern kommer på besøg, Griner..


  • #9   21. mar 2008 Åh hvor trælst.. Vi bor så godt nok i hus.. Vores husejer vil bare ik ha kat eller hund i huse, rigtig surt..
    Men min moster har boet i lejlighed i KBH i rigtig mange år.. Og har altid haft kat, selv om hun ik må, hehe.. Hun er heldigvis ikke blevet opdaget i nu, GG..
    Oki, så bor du/i ik langt fra mig.. Bor i Simested, 9620 Aalestrup..


  • #10   21. mar 2008 Hehe ja det er vi nemlig :o) Bor ved Boldrupvej lige ved siden af Simested kro :o)
    Nej vil gerne tro at det er møj dyrt der.. Ja her koster husene jo næsten igen ting.. Men ja, man er så os kommet på landet her, hehe :o)
    Ej hvor fedt :o)


Kommentér på:
Min nye kat..

Annonce