Killing 5 måneder tisser i min seng Killing 5 måneder tisser i min seng
Jeg har en lille hunkat på 5 måneder. Jeg havde haft hende i tre ½ uge, da hun begynder at tisse i sengen. Indtil da, have hun sovet og opholdt sig i min seng uden problemer. Det begyndte dagen efter, hun havde fået sin anden vaccine. Kan det have noget med det at gøre? (det kan godt være, at jeg spørger dumt, men jeg har aldrig haft kat før).
Jeg havde håbet, at det ville stoppe, når hun blev steriliseret (i torsdags), men hun gjorde det igen i morges. Hvad kan jeg gøre? Har prøvet at give hende karantæne fra soveværelset, og så hjælper det måske nogle dage, før hun gør det igen. Hun tisser ellers ikke andre steder end kattebakken.
jun 2019
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 8 Svar: 65
Det kan du da få testet til en start
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
hvad har du vasket af med? det er nemlig vigtigt at det ikke lugter af tis - og slet ikke i kattens næse. for så bliver hun ved med at gøre det. jeg bruger rodalon - det skal bare skylles godt.og det også i vaskemaskinen når der har været uheld i dynen/andet som kan gå i maskinen.
okt 2019
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
Vi var til dyrlægen i dag for at få tjekket hendes sting fra sterilisationen, og i samme ombæring spurgte jeg om blærebetændelse og urinvejsinfektion, og det kunne han meget hurtigt udelukke.
Han mente, at det højst sandsynligt er fordi, at hun var sløv af vaccinen i sin tid, og kom til at tisse på dynen ved et uheld. Jeg har nok ikke fået vasket min dyne grundigt nok, og så vender hun jo tilbage. Det er stort set det samme område hun tisser på, så vælger at gå med den forklaring.
Igen, tak for svarene.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Killinger hvis opvækst ikke er optimal ses det ofte hos - også senere i livet
Killing 5 måneder tisser i min seng