453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Aldersgrænse på graviditet...?? Aldersgrænse på graviditet...??

Jeg har så ondt af katten, der holder til ude på mit arbejde...
Hun er ikke rigtigt nogens, men hun bliver fodret og kælet for hos dem, jeg arbejder for...

De giver hende også p-piller... men hun render frit udenfor...
Så vidt jeg ved er det den gamle mand på den anden side af vejen, der egentligt var ejeren...
Men han er sådan en, der ser på katte som et dyr, der bare skal fange mus og passe sig selv...

Der render flere katte rundt derude og her til morgen ser jeg så stakkels lille Mis, der jo er en gammel dame på 13 år, blive "voldtaget" af en stor hankat midt ude på vejen...

Og så hører jeg beskeden om at hun ikke havde fået p-piller på det sidste... :s

Jeg er ikke for at smide en masse p-piller i en kat... mine egne er neutraliseret... men da Mis ikke rigtigt tilhører nogen, er der ikke lige tænkt den tanke...
Hun er jo "bare" en kat... smiley

Kan det ende med at hun bliver med killinger i den alder...??
For det syntes jeg f***** er synd for hende... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldersgrænse på graviditet...??
  • #1   27. mar 2008 Ja det tror jeg. Hvor er det bare syndt for hende.....

• #2   27. mar 2008 Hmm. "Voldtaget" ........mon ikke den gamle dame "nød" det????

Kunne I ikke får katten neutraliseret, hvis I alligevel ofre penge på at give den p-piller????????

• #3   27. mar 2008 Mai T...

Nu er det jo ikke MIN kat...
    Har desværre ikke penge til at spendere ud på andre end mine egne katte... :s

Har prøvet at fortælle om hvor farligt p-piller kan være... og hvor meget en neutralision ville gavne... men føler jeg bliver overhørt...

Der bliver sagt ting som "det er jo bare en kat"... "hun er jo nok for gammel" og "arh, jeg tror ikke, der er sket noget..."

Ved ikke om de nogensinde har taget hende til dyrlæge, da det jo ikke er deres kat som sådan... selv om hun holder til mest derovre...
    De er utroligt søde mennesker, der også godt kan lide katte... men de ved slet ikke så meget om katte som f.eks jeg gør...

Vil jo nødig ende i skænderi med dem, for har svært ved at udtrykke mig roligt, når der er noget, jeg syntes er synd for kattene...

• #4   27. mar 2008 Julie Malacia.

Undskyld så har jeg misforstået noget. Jeg troede at din arbejdesplads var dem der havde forsynet hende med p-piller og ja så tænkte jeg jo at hvis I jo bidrog hver især med en skilling til at få hende neutraliseret ja så var det problem løst en gang for alle.

Jeg ved ikke om hun evt. kan høre ind under "genudsætnings"- projektet. Men det kunne man måske undersøge.....ellers ved jeg ikke rigtig hvad man stiller op, udover at håbe at folk snart tager ansvar for de dyr de anskaffer sig.

• susanne s
    susanne s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #5   27. mar 2008 Jeg ville nok tage hende med hjem eller kontakte kattens værn og høre hvad de mener der bør gøres! Der får du nok den bedste rådgivning smiley
    Håber du kommer igennem med din mening på en god måde - en kat er jo ikke bare en kat - de bør respekteres som hunde fx bliver!

• #6   27. mar 2008 Mai T...

Det er dem, der ejer gartneriet, hvor jeg arbejder, som har givet hende p-piller... det har de gjort i mange år åbenbart... Det er altså ikke os, der arbejder der, der har med det at gøre...
    Det er sådan et specielt sted, hvor de tager folk ind i arbejdstræning for en kortere periode, så har kun været der 4 måneder, og skal snart derfra igen...

Jeg ved de ikke mener katten noget ondt, men kan åbenbart ikke forklare det godt nok, at jeg syntes det er synd...

Kan heller ikke bare tage hende derfra... ville nok føles som stjæleri for mig...

Vil prøve at snakke kattens sag igen i morgen og få dem til at forstå, hun altså er blevet parret og det vil være synd for hende at få killinger endnu en gang...

Det er så skide træls, at der generalt er så dårlig indstilling til katte herude på landet...

• #7   27. mar 2008 Du kan kun have god samvittighed for du har jo gjort dit bedste. Pøj pøj med den forsatte kamp, men husk på at indimellem må vi indse at nu er kampen kæmpet til ende.

Kommentér på:
Aldersgrænse på graviditet...??

Annonce