{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Drægtig og Strees {{forumTopicSubject}}

Hej. Min kat var i uge 12 i løbetid, og blev bedækket af hankat flere gange så jeg vil jo mene der nok skal komme killinger, men her i den her uge er vi flyttet så hun er flyttet med og er blevet lidt streeset, har ikke ville spise så meget. Så var ved dyrelægen og få a/d og det spiser hun en dåse af om dagen (som dr. dyr sagde hun skulle, for hun var også blevet lidt tynd). Betyder det at hun måske ikke er drægtig alligevel??? Eller har det ingen indflydelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig og Strees
  • #1   27. mar 2008 Hun kan godt blive stresset selv om hun er drægtig... uge 12 skriver du..så er hun jo lige blevet parret..
    Du kan se om hun er drægtig når hun er 3 uger henne, for så får hun røde dutter og de vokser lidt..


  • #2   27. mar 2008 Ja det ved jeg godt... var bare bange for hvis hun nu skulle være blevet drægtig at stres kunne ødelægge det

  • #3   28. mar 2008 Du har nu lidt ret i dine bange formodninger, for stress <v>kan</b> være årsag til, at en kat enten aborterer eller absorberer sine killinger, alt efter hvor langt henne i drægtigheden den er.

    Men mange hunkatte taber sig nu ofte i forbindelse med løbetid og parring, for det er just ikke mad, hun er optaget af i den periode.

    Kræs du bare op for den lille dame og tag det ellers helt stille og roligt og lad være med at skabe for meget postyr om hende.
    Så vil du i løbet af nogle uger se, om hun er drægtig eller ej.

    Jeg kan også se i din profil, at begge dine hunkatte er fra 2007, og det vil sige, at de ikke er ret gamle, selvom de er født i starten af året. De ser da også ret unge ud, så måske er det held i uheld, hvis hun ikke er drægtig nu, men først bliver det om nogle måneder, når hun er udvokset og har fået lidt mere sul på sidebenene.

    Held og lykke!


  • #4   28. mar 2008 Okay... Så hun kan stadig godt være blevet drægtig og gennemføre? Eller også er det gået galt?... Hvad er chancerne? Hvis hun er blevet drægtig så kommer hun vel heller ikke i løbetid igen?

Kommentér på:
Drægtig og Strees

Annonce