{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, hurtigt... om en killing må få:
  • #2   2. apr 2008 jeg kunne ikke drømme om at give hende jordbærsaucen...

    så kan jeg altså godt give hende det der ris-noget, hun var ved at gå HELT amok, og var ved at kravle helt ned i skålen for at få det... jeg turde ikke give hende lov... nu kan det ikke gå hurtigt nok... smaske smaske!! smiley


  • #3   2. apr 2008 Det kan du sagtens...når mine killinger lærer at spise koger jeg risvælling til dem.

  • #4   2. apr 2008 En lille smagsprøve skader ikke..

  • #5   2. apr 2008 mine elsker det der smelteost der er i cheese-dippers.
    Når jeg har spist sådan en lille pakke får de lov at slikke emallagen. det kan de more sig meget med, da det ikke er helt nemt at få et kattehoved ned i den lille plastikboks*G*
    Hvis de vil have noget jeg spiser så får de en smagsprøve. tt siger de nej til det, selvom lugten var spændende, men ind imellem er der noget der er vildt guf og så får de en mini-haps af det når jeg ind imellem spiser det.
    Kun ting jeg ved katte kan tåle self..ikk noget med meget sukker, krydderi, eller lignende.


  • #6   2. apr 2008 Giv hende det bare, og om der ryger lidt jordbærsyltetøj med, gør heller ikke noget.

    Hun er jo også i den alder nu, hvor hun skal have fast føde (hvis hun ikke allerede får det).

    I det hele taget har katte kun godt af at spise så alsidigt som muligt, også killinger, så undgås de alt for sarte maver, man så tit hører om.

    Hos mig får killinger alt det, de voksne får.

    PS: Hvad angår mælkeprodukter og killinger, så må de godt få det.
    Laktaseindholdet (som nedbryder laktosen i mælk) falder kun gradvis med, at katten vokser, og for øvrigt er der flere af mine voksne katte, som får en tår mælk af og til uden problemer.
    Bare: Alt med måde!


Kommentér på:
hjælp, hurtigt... om en killing må få:

Annonce