{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.356 visninger | Oprettet:

Line D
Line D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

Dyrehandel i århus {{forumTopicSubject}}

Hejsa håber jeg kan få lidt hjælp... da jeg nok har fundet den kat jeg skal have (jubiii) skal jeg have købt lidt nye ting kattebakke, transport kasse osv... ville jeg høre om nogen ved hvad de forskellige pet shops hedder i århus så jeg kan sammenligne priser osv smiley har prøvet at google det men uden held smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrehandel i århus
  • #1   2. apr 2008 de 2 dyrebutikker lonnie nævner er nogle af de billigste i århus og de har kæmpe stort udvalg i alle prislag

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#2   2. apr 2008 okay tak for hjælpen ss smiley det er ikke så let at se deres produkter å tager bare der ud...
    hvad ville i foretrække en stor transport taske eller en en plastik ?? hvad er bedst

• #3   2. apr 2008 jeg vil sige at til en kat vil en transportkasse i plast være det bedste , jeg har ikke meget fidus til de transport-tasker lavet i stof

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#4   2. apr 2008 okay var bare at den jo står i bunder af bilen og man kan sætte stivere i sideerne men ja du har nok ret tak

• Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

#5   2. apr 2008 okay jamen der må jeg da ned en tur... bor nemlig tæt på

• #6   3. apr 2008 siger det sammen som de andre- dem i midtbyen har en tendens til at være dyrere og er en del mindre...

Jeg har en transporttaske af stof- den er ikke så nem at gå med, men tilgengæld har de så en "hule" herhjemme. bruger den kun en gang om året. Plus den er en del dyrere- mener jeg gav omkring 300-350 for dem. En i plastik kan købes for mellem 100-200..

• #7   3. apr 2008 Jeg har en i "stof", den er ikke decideret som de stof transport tasker man ser. Den er fast hele vejen rundt og står selv, og har man ikke bil og skal med bus osv er sådan en KLART at foretrække fremfor en af dem i plast (har også både plast og siv/kurv), men dem i plast er nok gode i bil - og beskytter katten mere til tilfølde at uheld - husk at sætte kassen fast med sikkerhedssele eller lign. ;o)

• #8   3. apr 2008 Der er også en mere ude i tilst der hedder "dyrenes 1 og alt" mener jeg. Det er virklig god service og hyggelig stemning derinde. De har ikke så meget kradsetræer men transportkasser har de mange af i god kvalitet + div grus, foder, legetøj, kattebakker und so weiter.

• #9   3. apr 2008 Ja, jeg købte også transport kasse (til gave) i dyrenes 1 og alt i stedet for maxi zoo da det var billigere, og virkede lige god kvalitet

• #10   3. apr 2008 ellers kan alt jo købes via nettet til okay penge efterhånde.
    avifauna.dk er især gode

• #11   5. apr 2008 Ellers så tag til malling da den er meget bedre end den i viby synes jeg:)

• #12   5. apr 2008 Cecilie: foder stof centralen? Eller hvad den nu hedder på ikke-mallingsk smiley

Syns ikke de har så meget derinde at vælge imellem de gange jeg har været der smiley

Kommentér på:
Dyrehandel i århus

Annonce