{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  navn til kat?
  • #1   13. nov 2019 Xia ville også være nemt og hænger sammen med hendes stambognavn smiley

  • #2   13. nov 2019 Hvad med Sia smiley

  • #3   13. nov 2019 Der var Jette lige hurtigere end mig smiley

  • #4   13. nov 2019 olga
    sine
    olivia


  • #5   13. nov 2019 sia er oplagt, men er ikke fan af navnet....... jeg har allerede en Olivia-så det er optaget..... Nynne vinder nok stadig........ måske jeg forsigtigt skal prøve at kalde hende det


  • #6   13. nov 2019 https://dmm.dk/kattenavn.php

    så kan du sidde og få nogle gode ideer-
    tænker at det bliver nemmest når du har haft katten i et stykke tid
    Min Fie havde 4 forskellige navne inden jeg endte med Fie. Det samme med Kida -hun hed Rosa der hvor jeg fik hende fra. Men da jeg har haft en Rosa skulle hun have et andet navn.
    Kalle var nemmest for han hed Carl Nielsen, så det tog kun 1 time så hed han Kalle


  • #7   13. nov 2019 Xia er et flot navn smiley og det er godt med vokalerne i og a... de er gode at kalde på, så katten nemt lærer sit navn smiley

  • #8   13. nov 2019 Navne til katte r nu en sjov ting, jeg har kun brugt stam navn på en kat, jeg kunne ikke finde et jeg bedre kunne lide ?? han hed Dee Jay, det blev kun forkortet til DJ.
    Jeg husker ikke lige hvad Birk hed, men jeg ville have en pige og hun skulle hedde Ronja ?? men jeg fik en dreng, så det måtte være Birk, min bamse.
    Tulla havde jo også stam navn, Harmoni, men hun gik jo lidt sjovt, og selvom jeg besluttede hun skulle hedde Tulle, så hed hun det kun på skrift eller omtale, for når jeg talte med hende eller kaldte på hende var det Tulle mus.
    Manne blev også mest brugt ved skrift og omtale, og var en forkortelse af Emanuel, men han var Lange bamse og putte trolden og meget mere i dagligdagen.
    Røde har haft mange navne. Stam navnet er Thomas O Malley, nok stavet forkert ?? en tidligere ejer kaldte ham Tom, og en som var tiltænkt at købe ham, gav ham navnet Rødhætte, det var det han blev kaldt da jeg fik ham, men Rødhætte var lidt tøset ?? så her er han Bare Røde, men når jeg kalder er han Rølle, det er nemmere at kalde.
    Mitti skulle også have været en pige ?? og jeg havde valgt navnet Midde, men Danish dynamit blev altså til Mitti, til dagligt musen eller Mitti mus.
    Du skal nok finde et navn og det behøver ikke være med det samme smiley


  • #9   16. nov 2019 Ja nu kan jeg jo hoske mine 2 kattes oprindelige navn.

    Laurits har sådanset beholdt hans navn fra da jeg i sin tid hentede ham på bæklund
    Hvor imod at Lille mis oprindeligt hed Gysse

    Og så var der så mine forældres kat Gina der døde her i Juli måned. Hendes stamnavn var Gina Von Barkentin


  • #10   1. feb 2020 så fik hun andet kalde-navn...... jeg kalder hende chili.......... ( lidt sjovt så sagde opdrætter også at hun kalder kattens mor for chili) Min hedder chili fordi hun flænser min chili-plante.......... der er efterhånden 2 oprindelige grene tilbage................. hun har endnu ikke fortrudt når hun bidder i planten, hvilket undrer mig..............

  • #11   1. feb 2020 Chili er et rigtig godt navn smiley
    jeg havde engang en Miss Chili, hun endte med at blive kaldt Tille


  • #12   25. jul 2020 hun flænsede chili-planten som det første da hun kom, og dik derfor navnet..... (selvom hendes mor hedder det, så det i principppet no-go, men nu hedder hun altså det.

  • #13   25. jul 2020 det er ikke til med alle de navne smiley
    kan du ikke bare stave det forskelligt?


Kommentér på:
navn til kat?

Annonce