{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

aalborg C.: kat løber frit -er det din {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop kommet hjem fra at handle. På vej ned til butikken så jeg en hvid kat med sort/grå mellem ørene. Det var en killing -vil gætte på 20-25 uger -måske ældre.
Den var noget tynd, men meget kælen og øremærket. Desværre havde jeg ikke noget at skrive med, så kunneikke skrive øremærket ned.

det var i Holbergsgade i aalborg C -hvor det ikke er normalt at katte løber frit, så måske der er nogle de rmangler denne killing.

jeg købte en brev vådfoder i netto og kaldte på den på vej hjem og frem den kom igen og spiste grådigt af maden -sulten var den i hvert fald...

Hvad gør man lige????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aalborg C.: kat løber frit -er det din
  • #1   5. apr 2008 Jeg ville klart tage katten med hjem og tjekke øremærket.
    Det er i hvert fald bedre end at den går ude i regn og kulde og
    ikke har noget at spise...

• #2   5. apr 2008 ja jeg synes også du skal tage den ind og vente på du finder ejeren .. altså lige tjekker øremærket.

• #3   5. apr 2008 Jeg havde også taget katten med hjem, og ringet til dyrlægevagten eller politiet og forhørte mig om den evt var efterlyst

• #4   5. apr 2008 ok, det tror jeg ikk er muligt, da jeg får gæster om lidt (det vil sige uro i lejligheden) og derudover så har jeg selv to katte, som ikke bryder sig om andre katte.....

Desværre, men his der er nogle der har mulighed for det, så kan jeg træffes på 21 96 62 79 -eller også så er katten sidst set i en baggård til den hundeklippesalon i holbergsgade

• #6   6. apr 2008 Birgitte kom i går aftens og hentede katten ud til kattens værn, så nu har den det godt Desværre gav øremærket ikke noget resultat, men håber da at lille-missen finder et godt hjem

• #7   7. apr 2008 Pokkers også, at folk ikke sørger for "orden i øremærkerne" (altså registrering, adresseændring...) Men godt, at der er taget hånd om den lille kat nu. Forslag (hvis det er er gjort): sæt opslag op i det område den blev fundet, med info om, at denne kat er indfanget og indleveret til Kattens Værn.

• #9   9. apr 2008 smiley

Var det så ejeren, der fandt frem til katten - eller internatet, der fandt frem til ejeren?

Kommentér på:
aalborg C.: kat løber frit -er det din

Annonce