{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

min piges sår er gået op {{forumTopicSubject}}

sidder og forsøger at komme igennem til dr. dyr men måtte lige af med det, da de ikke tager telefonen.

Gwen's sår er gået lidt op og hun har nu et åbent sår på str. med en lillefingernegl. hun har ellers været helet rigitg flot op undtagen et lille bitte stykke. Det er nu gået og og jeg kan kigge ind til et stk. tråd der sidder på tværs. er bange for at hendes krop udstøder tråden. Har fundet et stk tråd før, som stak ud af et lille bitte hul under det sår der nu er spunget op. det klippede jeg af og fik af vide af dr. dyr at det skulle jeg ikke være nervøs over. men nu er såret altså åbent og jeg kan se syning...argh!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min piges sår er gået op
  • #1   7. apr 2008 puha... stakkels dig... det er da irriternde at dr. dyr ikke tager tlf'en....

hvad er der egentlig sket siden hun har et syet sår?

• #2   7. apr 2008 det er hendes steriliseringssår. det er kun syet indvendig...
    er derfor det er lidt uhyggeligt at jeg an se ind til tråden. skal til dr. dyr nu. hun gav mig en akut tid

• #3   7. apr 2008 åh gudskelov da...
    kommer der en opdatering, når i er vel hjemme igen?

held og lykke...

• #4   7. apr 2008 hej alle. tusind tak for jeres støttende beskeder.

Lis D- ja hun er kun syet indvendigt.

Vi er kommet hjem og hun har det fint. der er gået lidt betændelse i så hun har fået antibitika i sprøjte, og så har vi fået nogle piller med hjem som hun skal have i fem dage.
    De valgte ikke at gøre noget ved et andet end rense, men jeg skal holde øje med såret.

Så nu skal vi rense med klorhexodin og give antibiotika.
    Er glad for vi kom afsted med hende med det samme, da de sagde at det så ud til at infektionen sad ret langt inde så den ku måske have bredt sig hvis hun gik længe med det.

Så hun har det fint og vi behandler..og så sku vi kun betale for medicinen, men ikke undersøgelsen, da det jo var dem der havde opereret hende oprindeligt.

• #5   7. apr 2008 Det var godt,at du reagerede så hurtigt og ikke bare *ventede* og så tiden an.
    Go bedring til Gwen ;o)

• #6   7. apr 2008 ja jeg blev godt nok forskrækket. men Lis D har sendt mig et billede at sammenligne med, og min pige er faktisk pænere end det sår din kat har Lis.Og vhis din erfaring siger det bliver pænt alligevel, så stoler jeg på det og er helt klart beroliget! TAK

og tak for de gode ønsker for min lille skat. Hun er simpelthen en perfekt kat. Var bare så rolig hos dr.dyr selvom de gjorde ting ved hende der gjorde ondt så lod hun dem gøre alt uden at kny og jeg kunne tydeligt mærke at hun stolede på mig og vidste at jeg ville sørge for at alt blev godt igen. Var Virkelig en dejlig følelse

Kommentér på:
min piges sår er gået op

Annonce