{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

uventet killinger hjælp {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tror mille er med killinger.
Hun er ved at få "yver" selvom hun er på P-piller.
Hendes mave er vokset og hun er blevet mere reserveret.
Jeg må ikke have flere katte her hvor jeg bor.
Så ville hører om man eventuelt kunne tillade sig at finde en "pleje familie" til killingerne var store nok til salg??
Vil nemlig ikk aflive de små søde killinger og vil ikk af med mille..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uventet killinger hjælp
  • #1   7. apr 2008 Heidi - Øh, en plejefamilie til både mor og killinger, mener du vel? Eller?

Tænker om du måske kunne snakke med din udlejer, og forklare at din kat altså er blevet drægtig selvom den er på p-piller (hvorfor har du forresten ikke bare fået den steriliseret?) og at de killinger bor der i 12 uger, og så vil flytte hjemmefra.

Men først og fremmest skal du måske finde ud af om hun faktisk ER med killinger eller ej, for er hun det skal du jo helst stoppe med p-pillerne? (Mener de er skadelige for killingerne, correct me if i'm wrong, anyone?)

• #2   7. apr 2008 Det ville da være en god ide men for fremtiden ville det ikke være bedre for dig og dine katte at få dem neutraliseret?

• #3   7. apr 2008 Ja en plejefamilie for både mille og killinger..
    Har snakket med udlejer, og hun siger nej..
    Tror der kommer mange killinger hun er allerede stor..
    Jeg skal til dyrlægen med hende i morgen..
    Hun bliver ikk stereliseret for vil have killinger i hende når jeg flytter i en større lejlighed hvor jeg selv kan passe dem og hende..
    Derfor jeg valgte P-piller.
    Men hvor kan man finde sådan en plehefamilie henne??

• #5   7. apr 2008 sally og de 5 vidundere

Hva mener du med at du godt vil hjælpe..
    Jeg bor selv i herning..

• #6   7. apr 2008 Ja, det er selvfølgelig stressende for hunkatten at skulle flytte. Men når sket nu er sket, så er det måske den bedste løsning. Men så vil jeg også mene det er bedst at flytte hende så hurtigt som muligt, så hun når at falde til det nye sted inden killingerne kommer.

Men ja, prøv at annoncere efter plejefamilie her og andre katte steder?

• #7   7. apr 2008 ja det er jo nok stressende for hende at flytte.
    men skal jo være sikker på at hun er med killinger inden hun skal flyttes..
    men er den næsten ikk sikker når hendes mave er blevet rimlig stor og hun er begyndt at få yver??

• #8   7. apr 2008 Heidi - Hehe, det hedder nu ikke yver ved katte. Men tjaeh.. Nogen kan snyde? Hun kan også bare spise for meget. Men hvis du får hende til dyrlæge i morgen, så kan dyrlægen vel afgøre det, og så kan du tage stilling til det derfra? :o)

• #9   7. apr 2008 Kan p-pillerne ikke ha taget stor skade på killingerne???

• #10   7. apr 2008 hehe nej ved godt det ikk hedder yver.. men ved ikk hva det hedder også derfor jeg ikk kan have killingerne.. Hun spiser ikk for meget hendes mad bliver nøje vejet med hjælp fra dyrelægen det gør labans også for de skal have det godt..
    Ved intet om killinger og katte der er drægtige derfor jeg er så ked af at det er gået galt alligevel..

• #11   7. apr 2008 har snakket med dyrelægen og han sagde at P-pillerne ikk kunne skade hvis jeg stoppede den dag jeg snakkede med ham. og det gjorde jeg. de havde bare først tid til at indersøge hende i morgen..

• #12   7. apr 2008 har hun røde dutter? (vorter)

• #13   7. apr 2008 Det hedder dievorter :o)

• #14   7. apr 2008 Ja de er sådan helt lyserøde hendes dievorter:)

• #15   8. apr 2008 de er vel altid lyserøde? men her må en på banen der har set det vide det.. jeg har bare læst flere gange at de skal være røde..

• #16   8. apr 2008 det lyder til at hun er drægtig

• #17   8. apr 2008 jeg får det heldigvis konstateret i mogen så må jeg se hva jeg kan gøre

• #18   8. apr 2008 Godt lad os vide hvad dyrelægen sagde

• #19   8. apr 2008 Heidi jeg er ked af at sige det men det vil godt nok være synd for din kat hvis den skal flyttes oven i at den skal have killinger for første gang, du ricikere at hun bliver så stresset at hun ikke vil kendes ved dem.
    jeg synes ikke det ville være fair over for din kat.

Nu ved jeg ikke om du bor i privat lejet bolig eller om det er igennem et boligselskab. Men jeg ved med alm boligselskaber der er det altså tilladt at have killinger eller hvalpe de skal bare være flyttet når de er et vist antal måneder.
    jeg havde altså personligt ikke sagt noget til min udlejer og så bare holdt kattemor og killinger inde indtil de er flyttet hjemmefra...

• #20   8. apr 2008 Nadja L. Jeg er lejet ind ved en privat og hun har sagt nej. Hun bor lige ovenpå så kan ikk rigtig gøre noget..
    Men ved ikk om jeg bare skal lade mille og killinger blive inde i stuen og lade laban gå i køkkenet??
    Tror i Laban vil gøre noget ved killingerne??

• #21   8. apr 2008 Jeg ville tage hende til dyrlæge i morgen med den gerning at få fostrene fjernet og katten steriliseret.

Man behøver jo altså ikke få killinger på sin kat, bare fordi det er sjovt og sødt? Mine skal aldrig bidrage til den overflod der bliver ved at være i hvertfald.

• #22   8. apr 2008 jeg har valgt at få killinger på hende senere fordi jeg selv gerne vil opleve at opfostre dem og se deres udvikling..
    men har ikk sat mig ind i det endnu da jeg ikk regnede med at hun ville få killinger når hun var på p piller,

hvor mange uger går der før der kommer killinger ca??

Kommentér på:
uventet killinger hjælp

Annonce