{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Tisser udenfor bakken? Gode råd søges ........ {{forumTopicSubject}}

Har hentet en kat der har været meget igennem , lige pt går hun i gangen og på badeværelset , da hun snotter lidt og jeg ikke ønsker hun smitter de andre .
MIT PROBLEM ER , HUN VIL IKKE BRUGE KATTEBAKKEN .
Har sat 2 bakker til hende , med forskelligt grus , har pillet låget af og prøvet at stille dem der hvor hun har tisset , men så sætter hun sig bare et nyt sted , det samme når hun skal af med afføring , har også prøvet at komme noget fra mine amdre missers kattebakke i , for at hun måske så blev interesseret , har også prøvet at sætte hendes kurv der .
Der blir vasket af med rodalon , men lige lidt hjælper det .
HVAD GØR JEG , MEST FOR AT HJÆLPE MISSEN TIL ET NYT OG GODT LIV ?????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser udenfor bakken? Gode råd søges ........
  • #1   13. apr 2008 Har talt med dyrlægen og taget en prøve , hun har IKKE blærebetændelse .............

  • #3   13. apr 2008 hvis det er bakker der har været brugt før - især hvis de har været brugt af hankatte - så skift bakkerne ud.....kattes lugtesans er fremragende og måske hun forbinder den lugt med noget grimt...

    pas i øvrigt på med rodalon - det er vildt giftigt og katte slikker deres poter når de træder i noget vådt... eddikke vand er lige så effektivt...

    klorvand tiltrækker mange katte...

    ideen med en skovlfuld jord er god - det er muligt hun har været vant til kun at besørge udendørs...

    det er også muligt hun bare er stresset over sit nye hjem - så bliver katte nogengange urenlige... feliway kan måske fåhende til at slappe lidt af..

    Knus og potekrammere


  • #4   13. apr 2008 Katte er jo vilde med baldrian.... eller katteparfume.... måske kunne det hjælpe at dryppe sådan noget i.
    Mine katte går helt i ekstase, når jeg drypper det på deres legetøj eller kradsetræ'er.....


  • #6   13. apr 2008 Hun er vant til bakke , da hun er indekat , med det billige kattegrus , har forhørt mig og det er det der er i den ene bakke , i den anden er der det jeg plejer at bruge .
    Bakkerne har kun været brugt af hunkatte og de er vasket med ajax , som også skulle virke tiltrækkende på katte .
    Må prøve feliway imorgen .
    Håber på , det "kun" er fordi hun er stresset ......
    Og hun har haft et tomult liv , desværre .


  • #8   13. apr 2008 Nu kan jeg forstå at hun går alene og endnu ikke har hilst på de andre katte da hun er snottet. Desuden har I kun haft hende i få dage. Jeg ville sige at en feliway er et forsøg værd. Hun kan sagtens være usikker over at skifte hjem og hun kan helt sikkert lugte og høre de andre katte.

    Jeg har haft god held med brug af feliway til min Coco da han begyndte at blive urenlig fordi Lillemand som er overkat var efter ham. Coco besørgede uden for bakken. Jeg købte et par feliway og satte op 2 steder i huset og gav Coco lidt ekstra opmærksomhed og få dage efter var han renlig igen. Jeg lod så begge feliway køre tør og satte en refill i og brugte også denne op, blot for at være sikker på at der ikke kom tilbagefald.

    Coco har ikke besørget en eneste gang uden for kattebakken siden (jo selvfølgelig ude i haven ,) ) men ikke indenfor.

    Håber at det kan hjælpe ellers ville jeg tage kontakt med en kattepsykolog. Jeg ved at www.felismir.dk tager 50 kr. for en tlf.konsultation.

    Held og lykke.


  • #9   13. apr 2008 Krista "Babette" N : Hun har ikke været inde sammen med mine katte endnu , så de kan ikke ha gjort hende noget , men hun kommer fra et hjem med mange katte , så selvfølgelig har hun nogle grimme oplevelser med derfra .......

    Tina D : Nej , hun har kun været her i 4 dage og er selvfølgelig utryk efter alt det hun har været igennem og jeg har heller ikke mistet tålmodigheden med hende , men ønsker så inderligt at hjælpe Berta .
    eftersom i er 2 der har prøvet feliway og anbefalet det , så vil jeg da prøve om ikke det ku hjælpe hende :o)


Kommentér på:
Tisser udenfor bakken? Gode råd søges ........

Annonce